O.S. MAX silniki do aut

O.S. MAX SILNIK B2104 z tłumikiem (1DA01)

12-9587
Produkt na zamówienie. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: sklep@modelemax.pl

Silnik spalinowy japońskiej firmy O.S. Max do modeli aut.

Silnik do wyścigów terenowych OSSPEED przeszedł dalszą ewolucję. Czwarta generacja, seria B21 (B2104) charakteryzuje się lepszą reakcją przy niskich prędkościach w wyniku zabezpieczenia mocy potrzebnej do uzyskania przewagi w trudnych warunkach terenowych. Zapewnia płynną i dynamiczną pracę przy średnich i niskich prędkościach. Charakteryzuje się szybszą reakcją w dolnym zakresie i większym momentem obrotowym w środkowym zakresie przy stałej pracy na biegu jałowym.

Nowy zestaw tłok/tuleja
Nowy tłok/tuleja jest konwencjonalnym typem 3-portowym, zapewniającym większy moment obrotowy w całym zakresie mocy.

Nowy wał korbowy z powłoką DLC
Nowy wał korbowy ma powłokę DLC, jak zawsze w przypadku silników OS SPEED. Dwie przeciwwagi wolframowe są osadzone w wale korbowym, zapewniając stałą pracę na biegu jałowym i szybkie zmniejszanie obrotów w zależności od ruchu przepustnicy.

Nowa osłona obudowy: Płyta
dociskowa z obróbką powierzchniową wbudowaną w pokrywę zmniejsza tarcie o korbowód, przedłużając jego żywotność.

Zoptymalizowany przepływ
Port doładowania i otwór wylotowy skrzyni korbowej zostały przeprojektowane w celu zapewnienia optymalnego przepływu powietrza.

Sprawdzony gaźnik
Gaźnik to niezawodny typ 22E, którego używamy w B2103 Typ R.

Głowica chłodząca
Głowica chłodząca jest konwencjonalnym typem okrągłej głowicy o standardowej wysokości.

Dane techniczne:

  • pojemność: 3,49 cm3
  • średnica tłoka: 16,27 mm
  • skok tłoka: 16,80 mm
  • moc: 2,64 KM przy 34 000 obr/min
  • zakres obrotów: 4 000 - 42 000
  • waga: 352 g

Zestaw zawiera:

  • silnik
  • tłumik TB03 (T-2100, EFRA 2155)
  • świeca żarowa T-P3
  • kolektor wydechowy 80 mm (MB-01-80)
  • osłony przeciwpyłowe

*Postępuj zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją obsługi.