- Quadrocopterychevron_right
- Helikopterychevron_right
- Samoloty i szybowcechevron_right
- Modele na uwięzichevron_right
- Rakietychevron_right
- Łodziechevron_right
- Samochodychevron_right
- Wyposażenie RCchevron_right
- Wyposażenie elektrycznechevron_right
- Zasilanie: akumulatory i akcesoriachevron_right
- Ładowarki i akcesoriachevron_right
- Kamery, FPV + akcesoriachevron_right
- Symulatory i osprzętchevron_right
- Napędy gumowechevron_right
-
Napędy elektrycznechevron_right
- Silniki elektrycznechevron_right
- Regulatory obrotówchevron_right
- Zestawy Combochevron_right
- Napędy tunelowechevron_right
- Śmigłachevron_right
- Kołpaki do śmigiełchevron_right
- Piasty
- Przekładniechevron_right
- Akcesoria
- Napędy spalinowechevron_right
- Akcesoria startowechevron_right
- Paliwa, oleje, smarychevron_right
-
Materiały i akcesoria do budowychevron_right
- EPP i pianki - płytychevron_right
- Drewno egzotyczne i pozostałechevron_right
- Fornir
- Balsachevron_right
- Sklejkichevron_right
- Formatki, płyty, itp ...chevron_right
- Tkaniny, maty, rękawy, etc...chevron_right
- Materiały do pokryćchevron_right
- Prętychevron_right
- Rurkichevron_right
- Kołkichevron_right
- Listwychevron_right
- Płaskownikichevron_right
- Drut mosiężny i miedziany
- Kątowniki - ceownikichevron_right
- Bowdeny + gniazda
- Snapy i przeguby
- Zawiasy, inne
- Dźwignie lotek i sterów
-
Śruby, nakrętki - łączeniachevron_right
- Śruby stalowe
- Śruby nierdzewne
- Śruby aluminiowe
- Śruby plastikowe
- Pręty gwintowane
- Nakrętki, gniazda - stalowe
- Nakrętki nierdzewne
- Nakrętki, gniazda - aluminiowe
- Nakrętki mosiężne
- Nakrętki plastikowe
- Podkładki stalowe
- Podkładki nierdzewne
- Podkładki plastikowe i PTFE
- Podkładki gumowe
- Wkręty
- Kołki
- Tuleje
- Pierścienie
- Spinki
- Napinacze
- Nity
- Zawleczki
- Sprężyny
- Pozostałe
- Koła pasowe
- Łożyska
- Podwoziachevron_right
- Kołachevron_right
- Owiewki na koła
- Hamulce
- Gumy
- Piloci
- Kabiny, przrządy pokładowe, itp.
- Magnesy neodymowechevron_right
- Pneumatyka, hydraulika, itp.chevron_right
- Inne
-
Żywice, kleje, lakiery, taśmychevron_right
- Klejechevron_right
- Żywice modelarskiechevron_right
- Szpachlówki
- Nitrocellon
- Lakiery Spraychevron_right
- Podkłady
- Lakiery puszkachevron_right
- Rozpuszczalniki, rozcieńczalniki, itp..
- Farby akrylowechevron_right
- Plasti Dip chevron_right
- Silikony
- Wypełniacze do żywic
- Akcesoria lakiernicze
- Taśmy samoprzylepne
- Pozostałe
-
Narzędzia modelarskiechevron_right
- Pomiarowe
- Przyrządy do ustawień
- Wyważarki
- Lupy
- Wkrętaki
- Klucze
- Szczypce - cążki
- Skrawające
- Piłki i brzeszczoty
- Ścierne ( pilniki, ściernice....)
- Elektryczne
- Nożyki, nożyczki, dłuta ...chevron_right
- Żelazka do folii
- Lutowniczechevron_right
- Ściągacze
- Pincety, pęsety, itp.
- Wiertła, wiertarkichevron_right
- Narzynki - gwintowniki
- Rozwiertaki
- Pędzle i pędzelki
- Lakiernicze - Aerografy itp.chevron_right
- Oświetlenie
- Zaciskarki do konektorów
- Narzędzia pozostałe
- Ochronne
- Plany modelarskie
- Gazety, książki i filmychevron_right
- Świece dymne, systemy, etc.chevron_right
- Butikchevron_right
- Zabawki
- Wyprzedaż
- Giełda modelarska - prywatne
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".
Platynowa edycja - Slash 4X4
NOWOŚĆ - NISKO POŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI
NOWOŚĆ - AMORTYZATORY GTR
Nowy – niski środek ciężkości (Low-CG).
Slash 4X4 Ultimate posiada całkowicie nową konstrukcję zaprojektowaną w celu uzyskania bardzo niskiego środka ciężkości (Low-CG). Pakiety napędowe i elektronika są umieszczone w obudowie tak nisko – jak to tylko możliwe. Aby uzyskać niezbędną sztywność, podwozie jest wzmocnione zintegrowanymi żebrami, tworząc konstrukcję geodetyczną. Dół podwozia jest płaski w celu zmniejszenia oporu i zapobieżenia ewentualnym kolizjom z przeszkodami na torze. Niski środek ciężkości (Low-CG), znacznie zwiększa szybkość samochodu i stabilność w zakrętach.
Slash Platinum Edition 4x4 jest wersją modelu bez:
- aparatury
- pakietu napędowego
- ładowarki pakietu.
Za to otrzymujesz model z następującymi dodatkami:
- regulowany centralny mechanizm różnicowy
- stabilizatory zawieszenia
- aluminiowe, anodowane na niebiesko elementy zawieszenia wykonane w technologii CNC
Układ kierowniczy.
Sterowanie układem kierowniczym za pomocą serwomechanizmu cyfrowego. W zestawie zamontowany jest cyfrowy serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym. Wyposażony jest w łożyska kulkowe i oczywiście zapewnia wodoszczelność.
Moc bezszczotkowego napędu.
Velineon ® 3500 jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3s zapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszaniem i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania. Velineon VXL-3 poza elektroniczną regulacją obrotów w obydwu kierunkach oferuje dodatkowe funkcje pozwalające na szeroki zakres zabawy.
W regulatorze znajdziemy funkcję „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Tranzystory o wysokiej częstotliwości i zaawansowana konstrukcja obwodu powodują niezwykle sprawnie i wyrafinowane sterowanie przepustnicą. Regulator VXL-3s jest elastyczny w zakresie stosowania konwencjonalnych silników szczotkowych oraz silników bezszczotkowych. VXL-3s posiada czujnik wykrywający typ silnika. Wysoka wydajność prądowa (320 A pik) i dwustopniowe zabezpieczenie termiczne pozwala na wykorzystanie każdego silnika
Nowe amortyzatory GTR.
Sprawdzone w ekstremalnie trudnym terenie w samochodach Revo i Summit amortyzatory GTR, reprezentują szczyt techniki zawieszenia i teraz wyznaczają standardy dla jakości łumienia i kontroli zawieszenia. Długość amortyzatorów, została dostosowana do Slash’a 4X4 Ultimate, aby uzyskać maksymalny skok zawieszenia. Amortyzatory mają 13 milimetrowe otwory do przechowania o 76% więcej oleju niż amortyzatory Ultra w dotychczasowym Slash’u. Powłoka PTFE zmniejsza maksymalnie współczynniku tarcia zwiększa odporność na ścieranie oraz zwiększa wytrzymałość. Obudowa z twardego – anodyzowanego aluminium, tłoki powlekane azotkiem tytanu i teflonem, zapewniają dużą trwałość, minimalne tarcie, a co za tym idzie - płynne tłumienie drgań i długotrwałą niezawodność.
Slash 4X4 Platinum Edition wyposażony jest w innowacyjne sprzęgło poślizgowe „Revo-spec Torque-Control ™”. Opatentowana konstrukcja pozwala na płynny, precyzyjny i spójny system kontroli trakcji. Przekładnia wykorzystuje szerokie koła zębate i elementy stalowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™”. W pełni zmontowany, szczelny i wypełniony silikonem dyferencjał przenosi moc na przednie i tylne koła niezależnie dla sprawnego dostarczania energii w trudnych warunkach i od maksymalnej prędkości. Sprawne działanie dyferencjału może być regulowana za pomocą różnych lepkości płynów w zależności od konkretnych warunków jazdy
Wysokiej wytrzymałości – aluminiowe elementy zawieszenia.
Wykonane z wysokiej jakości aluminium w technologii CNC, anodyzowane na niebiesko - zwiększają precyzję sterowania i utrzymania toru jazdy. Dodatkowo, laserowo trawione logo, pokazuje, że Twój samochód jest wyposażony w oryginalne części Traxxas’a o wyjątkowej wydajności.
Aluminiowe zwrotnice.
Te elementy odpowiedzialne są za precyzję sterowania. Obrobione z komputerową dokładnością gwarantują odpowiednią wytrzymałość i sztywność układu kierowniczego.
Aluminiowe tylne piasty.
Geometria zawieszenia to istotny czynnik precyzji trakcji i sterowania. Anodowanie na niebiesko, wycięte technologią CNC tylne piasty, gwarantują wyjątkowe zachowanie się Slash’a w najbardziej nawet trudnym terenie.
Przednie i tylne stabilizatory zawieszenia.
Na wyjątkowo trudnym terenie – potrzbna jest wyjątkowo wysoka przyczepność. To zadanie ciąży na stabilizatorach zawieszenia w które Slash jest fabrycznie wyposażony.
Oficjalna licencja.
Slash posiada oficjalną licencję BFGoodrich na opony wyścigowe S1 Mud-Terrain™ T/A® Tires. To one właśnie, dają dodatkową przyczepność w trudnych warunkach terenowych.