Traxxas
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)
TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)

TRAXXAS SLASH RACE TRUCK 1/10 (6804R)

12-1520
Traxxas
Produkt na zamówienie. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: sklep@modelemax.pl

Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".

 

Platynowa edycja - Slash 4X4

NOWOŚĆ - NISKO POŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

NOWOŚĆ - AMORTYZATORY GTR
 

 

 

 

 

Nowy – niski środek ciężkości (Low-CG).
Slash 4X4 Ultimate posiada całkowicie nową konstrukcję zaprojektowaną w celu uzyskania bardzo niskiego środka ciężkości (Low-CG). Pakiety napędowe i elektronika są umieszczone w obudowie tak nisko – jak to tylko możliwe. Aby uzyskać niezbędną sztywność, podwozie jest wzmocnione zintegrowanymi żebrami, tworząc konstrukcję geodetyczną. Dół podwozia jest płaski w celu zmniejszenia oporu i zapobieżenia ewentualnym kolizjom z przeszkodami na torze. Niski środek ciężkości (Low-CG), znacznie zwiększa szybkość samochodu i stabilność w zakrętach.

Slash Platinum Edition 4x4 jest wersją modelu bez:

  • aparatury
  • pakietu napędowego
  • ładowarki pakietu.


Za to otrzymujesz model z następującymi dodatkami:

  • regulowany centralny mechanizm różnicowy
  • stabilizatory zawieszenia
  • aluminiowe, anodowane na niebiesko  elementy zawieszenia wykonane w technologii CNC

 

 


Układ kierowniczy.
Sterowanie układem kierowniczym za pomocą serwomechanizmu cyfrowego. W zestawie zamontowany jest cyfrowy serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym. Wyposażony jest w łożyska kulkowe i oczywiście zapewnia wodoszczelność.

 

Moc bezszczotkowego napędu.
Velineon ® 3500 jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3s zapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszaniem i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania. ­Velineon VXL-3 poza elektroniczną regulacją obrotów w obydwu kierunkach oferuje dodatkowe funkcje pozwalające na szeroki zakres zabawy.

W regulatorze znajdziemy funkcję „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Tranzystory o wysokiej częstotliwości i zaawansowana konstrukcja obwodu powodują niezwykle sprawnie i wyrafinowane sterowanie przepustnicą. Regulator VXL-3s jest elastyczny w zakresie stosowania konwencjonalnych silników szczotkowych  oraz silników bezszczotkowych. VXL-3s posiada czujnik wykrywający typ silnika. Wysoka wydajność prądowa (320 A pik) i dwustopniowe zabezpieczenie termiczne pozwala na wykorzystanie każdego silnika

 

 

Nowe amortyzatory GTR.
Sprawdzone w ekstremalnie trudnym terenie w samochodach Revo i Summit amortyzatory GTR, reprezentują szczyt techniki zawieszenia i teraz wyznaczają standardy dla jakości łumienia i kontroli zawieszenia. Długość amortyzatorów, została dostosowana do Slash’a 4X4 Ultimate, aby uzyskać maksymalny skok zawieszenia. Amortyzatory mają 13 milimetrowe otwory do przechowania o 76% więcej oleju niż amortyzatory Ultra w dotychczasowym Slash’u. Powłoka PTFE zmniejsza maksymalnie współczynniku tarcia zwiększa odporność na ścieranie oraz zwiększa wytrzymałość. Obudowa z twardego  – anodyzowanego aluminium, tłoki powlekane azotkiem tytanu i teflonem, zapewniają dużą trwałość, minimalne tarcie, a co za tym idzie - płynne tłumienie drgań i długotrwałą niezawodność.

 

 

Slash 4X4 Platinum Edition wyposażony jest w innowacyjne sprzęgło poślizgowe „Revo-spec Torque-Control ™”. Opatentowana konstrukcja pozwala na płynny, precyzyjny i spójny system kontroli trakcji. Przekładnia wykorzystuje szerokie koła zębate i elementy stalowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™”. W pełni zmontowany, szczelny i wypełniony silikonem dyferencjał przenosi moc na przednie i tylne koła niezależnie dla sprawnego dostarczania energii w trudnych warunkach i od maksymalnej prędkości. Sprawne działanie dyferencjału może być regulowana za pomocą różnych lepkości płynów w zależności od konkretnych warunków jazdy



Wysokiej wytrzymałości – aluminiowe elementy zawieszenia.
Wykonane z wysokiej jakości aluminium w technologii CNC, anodyzowane na niebiesko - zwiększają precyzję sterowania i utrzymania toru jazdy. Dodatkowo, laserowo trawione logo, pokazuje, że Twój samochód jest wyposażony w oryginalne części Traxxas’a o wyjątkowej wydajności.


Aluminiowe zwrotnice.
Te elementy odpowiedzialne są za precyzję sterowania. Obrobione z komputerową dokładnością gwarantują odpowiednią wytrzymałość i sztywność układu kierowniczego.

Aluminiowe tylne piasty.
Geometria zawieszenia to istotny czynnik precyzji trakcji i sterowania. Anodowanie na niebiesko, wycięte technologią CNC tylne piasty, gwarantują wyjątkowe zachowanie się Slash’a w najbardziej nawet trudnym terenie.

 


Przednie i tylne stabilizatory zawieszenia.
Na wyjątkowo trudnym terenie – potrzbna jest wyjątkowo wysoka przyczepność. To zadanie ciąży na stabilizatorach zawieszenia w które Slash jest fabrycznie wyposażony.

 

 

Oficjalna licencja.
Slash posiada oficjalną licencję BFGoodrich na opony wyścigowe S1 Mud-Terrain™ T/A® Tires. To one właśnie, dają dodatkową przyczepność w trudnych warunkach terenowych.


Traxxas - elektro

Warunki i eksploatacja modeli elektrycznych firmy Traxxas