Szybowce elektryczne
  • Obecnie brak na stanie

SZYBOWIEC ELEKTRO. BRAVUS 2400 mm - ARF

12-5938
Produkt chwilowo niedostępny

Nasza ulubiona GAMA 2100 i ALPHA 1500 dostała brata !. Nowy BRAVUS ma solidną konstrukcję z pianki EPO, genialnie wzmocnioną rurą węglową i wzmocnieniami węglowymi, eleganckie kształty nowoczesnego szybowca i skrzydła o rozpiętości 2400 mm z „pełną mechanizacją” płata - z kontrolowanymi klapami i lotkami. Dzięki temu BRAVUS 2400 to doskonała kontynuacja modelu nadająca się do rekreacyjnego latania w termice, nawet w łagodniejszych warunkach na zboczu ("żaglu") - jest praktycznie gotowy do lotu !. Wystarczy założyć połówki skrzydła, przykręcić dwiema śrubami do ogona statecznik poziomy, podłączyć odbiornik, akumulator napędowy, "zaprogramować" -  i można latać!

Oczywiście zachowane są sprawdzone zalety Gamy: skrzydło z dużą powierzchnią nośną, sterowanymi lotkami, klapami, sterem kierunku i sterem wysokości. Solidna, a jednocześnie bardzo lekka konstrukcja wykonana z pianki EPO ze wzmocnieniami węglowymi gwarantuje doskonałą odporność na uszkodzenia w razie wypadku lub co najmniej bardzo łatwą naprawę w przypadku uszkodzenia. W zasadzie do sterowania wystarcza nawet najzwyklejszy sześciokanałowy zestaw RC - oczywiście, aby w pełni wykorzystać możliwości modelu dobrze jest zastosować co najmniej siedmio-kanałowy nadajnik komputerowy z mikserami do szybowca z 4 serwami w skrzydle. Zasilanie zapewnia standardowe 3 ogniwowe Li-Po 2600-3000 mAh.


BRAVUS 2400 to mocny motoszybowiec wykonany z bardzo wytrzymałej wytłaczanej poliolefiny EPO. Kadłub z zamontowanym silnikiem bezszczotkowym (C2836-850 obr / min na V), regulatorem RAY G2 R-50SB z potężnym stabilizatorem BEC zapewniającym bezpieczne zasilanie 6 serw. Solidny „kręgosłup” kadłuba składa się z rury węglowej. Owiewka kabiny jest mocowana za pomocą magnesów. Regulator prędkości można łatwo programować za pomocą nadajnika lub karty programującej RAY G2, można go zasilać z baterii LiPo, LiFe i NiMH. Śmigło 9x7 ” jest składane, z kołpakiem turbo (otworem na wlot powietrza chłodzącego pośrodku). Chłodzenie silnika, regulatora i akumulatora wspomagają dodatkowe wloty powietrza chłodzącego po bokach "dziobu", niezbędne otwory wylotowe dla ogrzanego powietrza znajdują się po bokach kadłuba w przestrzeni pod skrzydłem.

Dwuczęściowe skrzydło o sprawdzonym profilu „ślizgowym” jest również wytłaczane z EPO, skrzydła wzmocnione węglem, są sterowane przez 2 pary serwomechanizów zamontowanych w skrzydle za pomocą krótkich prostych popychaczy. Połówki skrzydeł są połączone dwoma złączkami z rur węglowych; poluzowaniu się połówek skrzydła w locie zapobiegają śruby blokujące na spodzie skrzydła.

Przygotowanie do lotu modelu w wersji podstawowej obejmuje jedynie zamocowanie sterów ogonowych (przyklejenie środkowym klejem błyskawicznym), rozłożenie połówek skrzydeł oraz podłączenie akumulatora napędowego.

Do sterowania modelem będziesz potrzebował co najmniej czterokanałowego zestawu RC (jeśli zadowalasz się jedynie sterowaniem lotkami i sterem wysokości), ale aby w pełni wykorzystać możliwości modelu, wskazane jest użycie co najmniej sześciu - zestaw RC z komputerem kanałowym (w takim przypadku serwa lotek są podłączane za pomocą kabla Y do jednego kanału odbiornika) lub jeszcze korzystniej co najmniej siedem kanałów umożliwiających podłączenie i ustawienie wszystkich serwa osobno.

Do zasilania Bravusa 2400 potrzebna będzie akumulator LiPo 11,1 V o pojemności co najmniej 2600 mAh.

BRAVUS 2400 jest przeznaczony dla średnio zaawansowanych pilotów - dla każdego, kto po prostu chce latać przyjemnym szybowcem termicznym. Instrukcja zawiera dokładną tabelę z zalecanymi odchyleniami wszystkich sterów, dzięki czemu zaznajomisz się z zaawansowanymi ustawieniami szybowca z lotkami i klapami, dowiesz się jakie są dobre tryby lotu zapewniające wyższą siłę nośną do krążenia w termice. Moc silnika jest wystarczająca do stabilnego wznoszenia pod kątem około 30-40 °, więc "wspinanie" się na wysokość wystarczającą do poszukiwania kominów termicznych będzie bardzo szybkie! BRAVUS 2400 reaguje wrażliwie nawet na słabe słabe noszenia termiczne.

Zestaw ARF zawiera (wyposażenie zamontowane):

  • model motoszybowca Bravus
  • silnik bezszczotkowy: RAY C2836-850
  • regulator obrotów: RAY G2 R-50SB (SBEC 6V/5A)
  • składane śmigło: 9x7 "
  • kołpak turbo
  • 6 serwomechanizmów: (2 x klapy, 2 x lotki, 1 x ster wysokości, 1 x ster kierunku)

Dane techniczne:

  • rozpiętość: 2385 mm
  • długość: 1105 mm
  • powierzchnia skrzydła: 31,1 dm2
  • waga: 1300 - 1360 g

Do uruchomienia modelu potrzebne jest:

  • aparatura RC: 6 - 7 kanałów
  • pakiet Li-Pol: 11,1V o pojemności 2600 - 3000 mAh
  • ładowarkę do pakietu