Mocny sterownik silnika BLDC o ciągłym prądzie do 40 A przy napięciu do 26 V (6S LiPo). Nadaje się do mniejszych modeli - zazwyczaj szybowców elektrycznych. Oferuje wysokiej jakości stabilizowane napięcie wyjściowe (BEC) o ciągłym prądzie do 10 A. Dzięki obciążalności do 60 A przez 30 s idealnie nadaje się do modeli typu F5J.
Linia produktów Smart PRO obejmuje zaawansowane regulatory prędkości przeznaczone przede wszystkim do modeli samolotów sterowanych radiem. Dzięki zintegrowanej telemetrii i różnym opcjom konfiguracji wybieranym przez użytkownika, sterowniki te oferują wysoką wydajność, niską wagę i precyzyjne sterowanie silnikiem. Organy regulacyjne oferują wiele rodzajów ochrony.
Cechy:
- Małe wymiary w połączeniu z wydajną kontrolą silnika
- Mocny przełączany BEC zapewniający ciągły prąd o natężeniu 10 A (maks. 20 A). W zestawie znajduje się zabezpieczenie obwodu BEC chroniące przed przetężeniem i przegrzaniem
- Regulacja napięcia BEC w krokach co 0,1 V
- Zabezpieczenie przed przepięciem i podnapięciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, zabezpieczenie przed utknięciem silnika
- Regulowany ogranicznik prądu
- Wyłączenie awaryjne w przypadku zaniku tętna
- Konfigurowalne przyspieszenie, czas, hamulec elektromagnetyczny, itp
- Konfiguracja bezpośrednio w nadajniku KAVAN z systemem operacyjnym ETHOS przy użyciu skryptów Lua
- Niski poziom hałasu dzięki przełączaniu wysokiej częstotliwości
- Automatyczne wykrywanie telemetrii: FrSky/KAVAN FPort, JETI Duplex EX, Graupner Hott, Multiplex MSB, Futaba S.Bus2, PowerBox P²Bus. Specjalne oprogramowanie układowe ze wsparciem Spektrum SRXL2
- Telemetria (zależna od systemu RC): napięcie, prąd, moc, pojemność, temperatura, prędkość, energia
- Rejestrowane są minimalne i maksymalne wartości telemetryczne
- Konfiguracja poprzez nadajnik lub terminal zewnętrzny (JETIBOX/SMART-BOX)
- Aktualizacja oprogramowania sprzętowego poprzez interfejs USB i program MAV Manager
- Języki: CZ/DE/EN/FR/IT
Pozostałe funkcje:
- Możliwość aktywacji przełączania synchronicznego (Active Freewheeling) zapewniającego bardziej precyzyjną reakcję silnika i mniejsze nagrzewanie się kontrolera podczas akrobacji
- Bezproblemowa praca z mocnymi silnikami wielobiegunowymi i zdecydowaną większością innych silników
- Opcjonalne podłączenie akumulatora zapasowego bez dodatkowych redukcji
- Bez opcji zewnętrznego przełącznika, pozycjonowania śmigła i możliwości podłączenia zewnętrznego czujnika temperatury
KAVAN Smart PRO-45LV SBEC jest produkowany w Republice Czeskiej przez MAV Sense sro
Instrukcja online - znajdziesz: TU
Dane techniczne:
- do modeli: samoloty
- Typ: trójfazowy
- Prąd ciągły [A]: 40
- Maks. prąd szczytowy (2 s) [A]: 90
- Artykuły LiXX: 2 - 6
- Napięcie BEC [V]: 5,5 - 8,4
- BEC prąd[A]: 10
- Długość [mm]: 62
- Szerokość [mm]: 27
- Wysokość [mm]: 10
- Waga [g]: 50
- Regulacja: Jednokierunkowy
- Hamulec: Tak
- Wejście czujnika: Tak
- Programowalny: Tak
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi