Hobbywing HW80060441 - Skywalker 100A V2 ESC
Cechy:
- Wyposażony w wydajny 32-bitowy mikroprocesor (o częstotliwości taktowania do 96 MHz) jest kompatybilny z różnymi silnikami bezszczotkowymi.
- Technologia DEO (Driving Efficiency Optimization) znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność jazdy, a także obniża temperaturę układu ESC.
- Oddzielny kabel programujący do podłączenia regulatora ESC do programatora LED, umożliwiający użytkownikom programowanie regulatora w dowolnym czasie i miejscu. (Szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji obsługi programatora LED HOBBYWING.)
- Normalny/odwrotny tryb hamowania (zwłaszcza odwrotny tryb hamowania) może skutecznie skrócić długość lądowania samolotu.
- Tryb wyszukiwania może pomóc użytkownikom w znalezieniu samolotu za pomocą sygnałów alarmowych emitowanych po wpadnięciu samolotu w trudne środowisko.
- Wiele funkcji zabezpieczających, takich jak zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne ESC, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przed przetężeniem, zabezpieczenie przed przeciążeniem, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem wejściowym i zabezpieczenie przed utratą sygnału przepustnicy, skutecznie wydłuża żywotność ESC.
32-bitowy procesor ARM M0.
Wydajny, 32-bitowy procesor ARM M0 o częstotliwości do 96 MHz, obsługuje prędkość maksymalną do 300 000 obr./min (silnik dwubiegunowy). Wysoka jakość i niezawodność sprawiają, że seria SKYWALKER V2 jest bardzo ekonomiczna.
Technologia DEO / Aktywny Wolny Bieg.
Technologia DEO (Driving Efficiency Optimization) zastosowana w regulatorze ma wiele zalet. Szybka i płynna reakcja przepustnicy, lepsza stabilność i elastyczność podczas lotu. Wyższa wydajność sterowania, dłuższy czas lotu. Niższa temperatura regulatora, większa niezawodność.
- Elastyczność podczas lotu
- Niższe temperatury ESC
- Dłuższy czas lotu
Hamulec odwrotny
Z włączonym trybem hamulca odwrotnego i liniowych hamulców odwrotnych może skutecznie skrócić długość lądowania samolotu, symulując lądowanie prawdziwego samolotu. Dostępny jest również tryb normalnego hamulca i tryb wyłączonego hamulca; siła hamowania jest regulowana w trybie normalnego hamulca.
(Jest to zarejestrowany patent HOBBYWING) Tryb
Poszukiwanie modelu
Tryb wyszukiwania może pomóc użytkownikom znaleźć ich samolot, pulsując silnikiem, aby wydać sygnał dźwiękowy, gdy samolot wpadnie w trudno dostępne miejsce i jest trudny do znalezienia. Ten tryb może być również używany do nakazania użytkownikowi odłączenia akumulatora regulatora, który nie pracował przez określony czas, aby zapobiec rozładowaniu akumulatora i jego uszkodzeniu.
Wielokrotna ochrona
Wielorakie funkcje zabezpieczające obejmują nieprawidłowe napięcie wejściowe, zabezpieczenie termiczne regulatora, utratę sygnału przepustnicy (lub zabezpieczenie przed awarią) i odcięcie niskiego napięcia skutecznie wydłużają żywotność regulatora.
- Nieprawidłowe napięcie wejściowe
- Odcięcie niskiego napięcia
- Termiczny ESC
- Utrata sygnału przepustnicy
Dane techniczne:
- Szczotkowy/Bezszczotkowy: Bezszczotkowy
- Wysokie napięcie/Standardowe: Standardowe
- Prąd ciągły/szczytowy: 100A/120A
- Wejście: 3-6S LiPo
- Wyjście BEC: tryb przełączania 5 V 7 A
- Przewody wejściowe: 10AWG 150 mm
- Przewody wyjściowe: 12AWG-100mm
- Złącza wejściowe: Nie
- Złącza wyjściowe: 4 mm złote wtyki (żeńskie)
- Możliwość aktualizacji oprogramowania układowego: nieobsługiwane
- Rozmiar: 85x36x9mm
- Waga: 92g
Programowanie ESC za pomocą:
- Nadajnik: obsługiwany
- Karta programu LED: nieobsługiwana
- Program Box LED: obsługiwany
- Programator LCD: nieobsługiwany
- Moduł WiFi: nieobsługiwany
- Programista OTA: nieobsługiwany
- Port programu: Oprogramowanie układowe programu
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.