



Hobbywing Seaking 180A V3 CTP Marine ESC
Wydajność i niezawodność
Zbudowany z wysokiej jakości komponentów i połączony z najnowocześniejszym oprogramowaniem układowym, Seaking 180A V3 charakteryzuje się niezrównaną wydajnością i niezawodnością. W użyciu jest wiele opcji regulacji bezpieczeństwa, z wdrożeniem zabezpieczenia przed odcięciem niskiego napięcia, zabezpieczenia termicznego i zabezpieczenia przed utratą sygnału przepustnicy.
Wydajny system chłodzenia
Opatentowana przez firmę Hobbywing miedziana osłona płyty zasilania Seaking 180A V3, wykonana z przewodzącego ciepło pręta, umożliwia wydajne i efektywne przekazywanie ciepła do zintegrowanej, obrabianej CNC, aluminiowej obudowy radiatora chłodzonego wodą, dzięki czemu regulator pozostaje tak chłodny, jak to tylko możliwe.
Wodoodporna konstrukcja i wbudowany BEC
100% wodoodporności bez potrzeby dodatkowej ochrony. Wbudowany przełącznik trybu BEC o maksymalnej mocy wyjściowej 6 A i napięciu 6 V sprawia, że ten ESC jest kompatybilny z serwomechanizmem wysokiego napięcia.
Specjalny algorytm zaprojektowany
Specjalny algorytm zaimplementowany w ESC sprawia, że przyspieszenie jest bardziej niesamowite, a żeglowanie bardziej stabilne.
Oddzielny port PRG/FAN
Oddzielny port PRG/FAN w ESC może połączyć ESC z programem box (za pomocą trójkolorowego kabla programującego) i rozpocząć programowanie ESC.
Specyfikacje:
Przewody i złącza:
Programowanie ESC poprzez:
Oprogramowanie sprzętowe:
Rozmiar waga:
Instalacja i podłączenie
Podłącz ESC, silnik, odbiornik, akumulator i serwo zgodnie ze schematem okablowania poniżej (Rysunek 1/2). Trzy przewody od ESC do silnika nie mają polaryzacji, więc możesz je swobodnie podłączać. Sprawdź ponownie wszystkie połączenia i upewnij się, że są prawidłowo podłączone, zanim przejdziesz do kroku 2. (Może się okazać, że konieczna będzie zamiana dwóch przewodów, jeśli silnik pracuje w odwrotnym kierunku.)
Ze względów bezpieczeństwa zawsze trzymaj :śrubę" z dala od ciała ludzkiego lub innych obiektów.
Czerwony przewód wejściowy to biegun dodatni, czarny przewód wejściowy to biegun ujemny.
Na zdjęciu:
1) Rysunek 1 przedstawia regulatory Seaking-30A-V3, Seaking-60A-V3 i inne regulatory, które współpracują z jednym akumulatorem LiPo; jest to schemat okablowania z 1 akumulatorem.
2) Rysunek 2 przedstawia regulatory Seaking-120A-V3, Seaking-180A-V3, Seaking-130A-HV-V3 (bez przełącznika) i inne regulatory, które mogą współpracować z dwoma akumulatorami LiPo; jest to schemat okablowania z 2 akumulatorami.
*Postępuj zgodnie z załączoną instrukcją obsługi.