Regulatory Hobbywing

HOBBYWING REGULATOR OBROTÓW PLATINUM 150A-V5 PRO ( HW30203500 )

889,99 zł
12-7519
Pozostałe
W magazynie

Topowy programowalny sterownik mikroprocesorowy do silników prądu przemiennego bez czujników („bezszczotkowy, bezczujnikowy”) skonstruowany z wykorzystaniem możliwości najnowocześniejszej technologii półprzewodnikowej o doskonałych właściwościach użytkowych oraz rozbudowanych możliwościach programowania i ustawień. Służy do sterowania prędkością silników elektrycznych prądu przemiennego w dużych modelach samolotów lub śmigłowców zasilanych akumulatorami NiCd/NiMH i Li-poly/Li-ion/Li-Fe. W przypadku śmigłowców oferuje zaawansowaną funkcję regulatora z wieloma regulowanymi parametrami stałej kontroli prędkości. Wyposażony jest w wysokowydajny stabilizator zasilacza impulsowego BEC z regulowanym napięciem wyjściowym zapewniający zasilanie odbiornika i serw z akumulatora napędowego.

OPIS I FUNKCJE REGULATORA

  • Nadaje się do większości lotniczych silników prądu przemiennego zasilanych akumulatorami LiPo/Li-ion 3-8S.
  • Wysokowydajny mikroprocesor zapewniający precyzyjną funkcję regulatora (utrzymanie stałej prędkości) i super łagodny start.
  • Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszający ryzyko utraty kontroli.
  • Zoptymalizowana technologia sterowania DEO (Driving Efficiency Optimization) znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy, obniża temperaturę regulatora.
  • Nowy zasilacz impulsowy stabilizator BEC z regulowanym napięciem wyjściowym w zakresie 5,4-8,4 V i obciążalnością 10 A ciągłą / 30 A szczytową (chwilową).
  • Rozbudowane opcje programowania z szeroką gamą regulowanych funkcji i parametrów.
  • Tryby lotu: samolot, helikopter (przepustnica liniowa), helikopter (gubernator elfów), helikopter (gubernator sklepu)
  • Nowy program regulatora z regulowanymi parametrami regulatora P/I zapewnia doskonałe utrzymanie stałych obrotów, gwarantuje stabilne obroty wirnika nośnego nawet przy nagłych zmianach obciążenia.
  • Rejestrator danych lotu rejestruje obroty, minimalne napięcie i maksymalną temperaturę podczas lotu.
  • Funkcja „restartu autorotacji” może ręcznie przerwać autorotację i szybko ponownie uruchomić silnik, aby uniknąć awarii spowodowanej nieprawidłową kontrolą modelu.
  • Niezależny port wyjściowy dla sygnałów obrotomierza w trybach śmigłowca/w celu włączenia biegu wstecznego silnika w trybie samolotowym.
  • Specjalny port programowania do programowania sterownika lub ustawiania parametrów Wielofunkcyjnego programatora LCD lub modułu OTA z Bluetooth.
  • Obsługuje sprawdzanie danych online, programowanie kontrolera, aktualizację oprogramowania na komputerze PC lub smartfonie/tablecie (wymaga wielofunkcyjnego programatora LCD lub modułu OTA).
  • Moduł OTA z Bluetooth (sprzedawany oddzielnie) do bezprzewodowego programowania sterownika za pomocą smartfona (iOS lub Android).
  • Szereg funkcji ochronnych: zabezpieczenie rozruchu, zabezpieczenie termiczne regulatora, zabezpieczenie termiczne kondensatorów, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe oraz zabezpieczenie w przypadku utraty sygnału sterującego.

PROGRAMOWALNE FUNKCJE

  • Tryb lotu: Pozwala wybrać programy dla samolotów, śmigłowców (z liniową kontrolą przepustnicy), śmigłowców (z Elf governorem) lub śmigłowców (z Store governorem).
  • Ilość ogniw LiPo: Regulator oferuje automatyczne wykrywanie ilości ogniw lub jej ręczne ustawienie.
  • Sposób odłączania silnika w przypadku zadziałania zabezpieczenia napięciowego: Sterownik stopniowo zmniejszy moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund po zadziałaniu zabezpieczenia napięciowego, jeśli wybrany jest tryb „Ograniczenie mocy”. W przypadku wybrania trybu „Hard Shutdown” silnik jest natychmiast wyłączany.
  • PCO - Ochrona napięciowa: Próg poziomu ochrony napięciowej jest regulowany w zakresie 2,7-3,7 V/ogniwo.
  • Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora mocy można regulować w zakresie 5,0-8,0 V w krokach 0,1 V.
  • Czas rozruchu: Czas rozruchu jest regulowany w zakresie 4-25 s w krokach co 1 s.
  • Parametr regulatora P: Określa zdolność regulatora do utrzymania stałej prędkości.
    Parametr regulatora I: Określa dynamiczną odpowiedź regulatora.
  • Czas automatycznego restartu: W trybach helikoptera (Elf/Store Governor), gubernator wyłącza silnik, gdy przepustnica znajduje się między 25 a 40%. Jeśli dodasz przepustnicę powyżej 40% podczas ustawionego czasu automatycznego restartu, silnik uruchomi się szybko i (w ustawionym czasie przyspieszania restartu) przyspieszy do obrotów odpowiadających aktualnej wartości przepustnicy. Jeśli dodasz przepustnicę powyżej 40% po ustawionym czasie automatycznego restartu, sterownik przejdzie w tryb łagodnego startu.
  • Restart Acceleration Time: Regulowany w zakresie 1-3 s w krokach co 0,5 s. Ta funkcja określa czas potrzebny do ponownego uruchomienia silnika i przyspieszenia do pełnej prędkości w trybach śmigłowca (Elf/Store Governor).
  • Hamulec: Ustawia funkcję hamulca śmigła - wyłączony, normalny, proporcjonalny, rewers (pozwala na włączenie rewersu pracy silnika innym kanałem z przełącznikiem).
  • Intensywność hamowania: regulowana w zakresie 0-100% w krokach co 1% dla normalnego trybu hamowania.
  • Czas: regulowany w zakresie 0-30° w krokach co 1°.
  • Kierunek obrotów silnika: zgodnie z ruchem wskazówek zegara/przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
  • DEO Idle: Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć w trybie samolotu lub helikoptera (liniowa przepustnica), aby uzyskać lepszą liniowość reakcji przepustnicy.


FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA

  • Zabezpieczenie rozruchu: Regulator mierzy prędkość obrotową silnika podczas rozruchu. Jeżeli obroty przestają rosnąć lub ich wzrost nie jest stabilny, sterownik ocenia to jako nieprawidłowy start. Jeśli w tym momencie przepustnica jest mniejsza niż 15%, sterownik automatycznie spróbuje ponownie uruchomić silnik; jeśli przepustnica jest na więcej niż 15%, musisz pociągnąć przepustnicę do końca, aby ponownie uruchomić silnik.
  • Zabezpieczenie termiczne regulatora: Jeżeli temperatura regulatora przekroczy 110°C, regulator stopniowo ograniczy moc, ale nie wyłączy całkowicie silnika. Aby silnik utrzymywał określoną moc i nie powodował awarii, maksymalne ograniczenie mocy wynosi ok. 50% pełnej mocy. Wraz ze spadkiem temperatury regulatora regulator będzie stopniowo przywracał moc maksymalną. Dodatkowo podczas włączania temperatura regulatora nie może przekroczyć 70°C, w przeciwnym razie nie można włączyć silnika.
  • Utrata sygnału przepustnicy: Sterownik wyłącza silnik, jeśli brak sygnału przez 0,25 s, aby zapobiec jeszcze większym uszkodzeniom i zagrożeniom powodowanym przez szybko obracający się wirnik lub śmigło. Po odebraniu normalnego sygnału sterownik powraca do normalnego działania.
  • Ochrona przed przeciążeniem: Sterownik wyłącza silnik lub uruchamia się ponownie automatycznie, gdy jego obciążenie nagle wzrasta do bardzo wysokiej wartości. (Możliwa przyczyna: zacięcie śmigła lub wirnika.)
  • Zabezpieczenie nadprądowe: sterownik wyłącza silnik, jeśli prąd zbliża się do wartości prądu zwarciowego. Zabezpieczenie to może zostać aktywowane przez zwarcie w spalonym silniku lub z innych powodów.

Wskazówka: Przy pierwszym włączeniu regulatora należy najpierw skalibrować zakres gazu zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można korzystać ze sterownika i ustawiać inne parametry za pomocą Wielofunkcyjnego programatora LCD lub modułu OTA z Bluetooth.

Dane techniczne:

  • zastosowanie: samoloty, śmigłowce,
  • prąd ciągły: 150 A,
  • maksymalny prąd szczytowy (chwilowy): 180 A,
  • zasilanie LiXX: 3 - 8 ogniw,
  • prąd BEC: 10 A,
  • długość: 83 mm,
  • szerokość: 37 mm,
  • wysokość: 21 mm,
  • waga: 140 mm,
  • hamulec: TAK,
  • wyjście dla czujników: NIE,
  • programowalny: TAK.

*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.