Programowalny sterownik mikroprocesorowy do silników prądu przemiennego bez czujników („bezszczotkowy, bezczujnikowy”) skonstruowany z wykorzystaniem możliwości najnowocześniejszej technologii półprzewodnikowej o doskonałych właściwościach użytkowych przy zachowaniu prostej i przyjaznej dla użytkownika obsługi. Służy do sterowania prędkością silników elektrycznych prądu przemiennego w modelach samolotów zasilanych akumulatorami NiCd/NiMH i Li-poly/Li-ion/Li-Fe. Wyposażony jest w stabilizator mocy BEC zapewniający zasilanie odbiornika i serw z akumulatora napędowego. Do łatwej regulacji sterownika służy specjalna karta programowania Hobbywing LED, która jest dostarczana osobno.
OPIS I FUNKCJE REGULATORA
- Niezwykle niska rezystancja wewnętrzna i wysoka obciążalność prądowa dzięki nowej generacji tranzystorów mocy MOSFET.
- Miniaturowe wymiary, bardzo lekka waga.
- Nadaje się do większości lotniczych silników prądu przemiennego zasilanych 2S LiPo/Li-ion lub 5-6 NiCd/NiMH.
- Do zasilania z akumulatorów NiCd, NiMH, Li-poly, Li-ion, Li-Fe
- Liniowy stabilizator mocy BEC o obciążalności do 0,8 A.
- Regulowany rozrząd dla optymalnego dopasowania do danego silnika.
- Regulowany obwód PCO - odłączenie silnika w przypadku spadku napięcia zasilania.
- Bezpieczny rozruch (zapobiega uruchomieniu silnika po włączeniu).
- Zabezpieczenie przeciążeniowe (gdy temperatura osiągnie 110°C regulator ograniczy moc).
- Automatyczne cofanie przepustnicy po utracie sygnału sterującego.
- Ciągła liniowa regulacja gazu.
- Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia.
- Maksymalna prędkość 210 000 obr/min (silniki 2-biegunowe), 70 000 obr/min (silniki 6-biegunowe), 35 000 obr/min (silniki 12-biegunowe).
- Proste programowanie i ustawianie za pomocą nadajnika lub karty programowania LED Hobbywing.
- Kalibracja zakresu przepustnicy, aby idealnie dopasować sygnał sterujący z twojego zestawu RC.
PROGRAMOWALNE FUNKCJE
- Programowalny hamulec (Off - On).
- Opcjonalny typ akumulatorów (Li-po lub NiCd/NiMH).
- Regulowany sposób odłączania silnika w przypadku spadku napięcia zasilania (redukcja mocy lub natychmiastowe odłączenie).
- Regulowane napięcie progowe odłączenia silnika, PCO - zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatora. (Bateria litowa: 2,85 V/ogniwo, 3,15 V/ogniwo, 3,3 V/ogniwo
- Bateria NiXX: 0%/50%/65% początkowej wartości napięcia.)
- Resetowanie ustawień kontrolera do ustawień fabrycznych.
- Regulowany rozrząd (wyprzedzenie) - dla zwiększenia wydajności i optymalnego dostosowania silnika - Niski (3,75°), Średni (15°), Wysoki (26,25°)
- Regulowany miękki start motoreduktorów i helikopterów w trzech etapach: Normalny (300ms) / Miękki (1,5s) / Super miękki (3s).
FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA
- Zabezpieczenie rozruchu: Jeśli silnik nie uruchomi się w ciągu 2 sekund po dodaniu gazu, sterownik odłączy silnik.
- Zabezpieczenie termiczne: Jeżeli temperatura sterownika przekroczy 110°C, sterownik ograniczy moc wyjściową.
- Utrata sygnału przepustnicy: Sterownik ograniczy moc, jeśli brak sygnału przez 1 s; brak sygnału przez ponad 2 s powoduje całkowite odłączenie silnika.
Wskazówka: Przy pierwszym włączeniu regulatora należy najpierw skalibrować zakres gazu zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można korzystać ze sterownika i ustawiać inne parametry za pomocą nadajnika lub karty programowania LED.
Dane techniczne:
- zastosowanie: samolot, śmigłowiec
- prąd ciągły: 6 A
- maksymalny prąd szczytowy chwilowy: 8 A
- zasilanie NiXX: 5 - 6 ogniw
- zasialnie LiXX: 2 ogniwa
- prąd BEC: 800 mA
- długość: 32 mm
- szerokość: 12 mm
- wysokość: 4,5 mm
- waga: 6 g
- hamulec: TAK
- wejście czujników: NIE
- programowalny: TAK
*Postępuj zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją.