Programowalny mikroprocesorowy regulator obrotów do bezszczotkowych, bezczujnikowych silników prądu przemiennego zaprojektowanych w oparciu o możliwości najnowocześniejszej technologii półprzewodnikowej o doskonałych właściwościach użytkowych przy zachowaniu prostej i przyjaznej dla użytkownika obsługi. Służy do sterowania prędkością silników prądu przemiennego w modelach samolotów zasilanych akumulatorami NiCd / NiMH i Li-poly / Li-ion / Li-Fe. Wyposażony jest w stabilizator mocy BEC zapewniający zasilanie odbiornika i serwomechanizmów z akumulatora napędowego. Specjalna karta programowania Hobbywing LED, która jest dostarczana osobno, służy do łatwego programowania regulatora.
OPIS I FUNKCJE REGULATORA:
- Niezwykle niska rezystancja wewnętrzna i wysoka obciążalność prądowa dzięki nowej generacji tranzystorów mocy MOSFET.
- Miniaturowe wymiary, bardzo niska waga.
- Nadaje się do większości samolotów z silnikami prądu przemiennego zasilanymi akumulatorami 2-4S LiPo / Li-ion lub 5-12 ogniwami NiCd / NiMH.
- Do zasilania z akumulatorów NiCd, NiMH, Li-poly, Li-ion, Li-Fe
- Liniowy stabilizator zasilania BEC o obciążalności do 2 A.
- Regulowany czas dla optymalnego dopasowania do danego silnika.
- Regulowany obwód PCO - odłączenie silnika przy spadku napięcia zasilania.
- Bezpieczny rozruch (zapobiega uruchomieniu silnika po włączeniu).
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem (gdy temperatura osiągnie 110 ° C regulator ogranicza moc).
- Ciągła liniowa regulacja gazu.
- Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia.
- Łatwe programowanie i ustawianie za pomocą nadajnika lub karty programowania LED Hobbywing .
- Kalibracja zakresu gazu dla idealnego dopasowania do sygnału sterującego z zestawu RC.
PROGRAMOWALNE FUNKCJE:
- Programowalny hamulec (wyłączony - włączony).
- Opcjonalny typ baterii (Li-po lub NiCd / NiMH).
- Regulowany sposób odłączania silnika w przypadku spadku napięcia zasilania (redukcja mocy lub natychmiastowe odłączenie).
- Regulowane napięcie graniczne odłączania silnika, PCO - ochrona przed nadmiernym rozładowaniem akumulatora. (Akumulator litowy: 2,85 V / ogniwo, 3,15 V / ogniwo, akumulator NiXX 3,3 V / ogniwo: 0% / 50% / 65% początkowej wartości napięcia).
- Resetowanie ustawień sterownika do domyślnych ustawień fabrycznych.
- Regulowany rozrząd (postęp) - dla zwiększenia wydajności i optymalnego dostosowania silnika - Niski (3,75 °), Średni (15 °), Wysoki (26,25 °)
- Regulowany łagodny rozruch silników przekładniowych i helikopterów w trzech etapach: normalny (300 ms) / łagodny (1,5 s) / super miękki (3 s).
FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA:
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem: Jeśli silnik nie uruchomi się w ciągu 2 sekund po dodaniu drążka przyspieszenia, sterownik wyłącza silnik.
- Zabezpieczenie termiczne: Jeśli temperatura regulatora przekroczy 110 ° C, regulator ograniczy moc wyjściową.
- Utrata sygnału gazu: Regulator ogranicza moc, jeśli brak sygnału przez 1 s; brak sygnału po ponad 2 sekundach spowoduje całkowite wyłączenie silnika.
Wskazówka: Przy pierwszym włączeniu regulatora należy najpierw skalibrować zakres gazu zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można wykorzystać sterownik i ustawić inne parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej LED.
Dane techniczne:
- dla modeli: samolotu, helikoptera
- silniki bezszczotkowe
- Prąd stały [A]: 12
- Maks. prąd szczytowy (chwilowy) [A]: 15
- ilość ogniw NiXX: 5 - 12
- ilość ogniw LiXX: 2-4
- Napięcie BEC [V]: 5
- Prąd BEC [A]: 2
- Długość [mm]: 38
- Szerokość [mm]: 18
- Wysokość [mm]: 7
- Waga [g]: 19
- Regulacja jednokierunkowa
- Hamulec: Tak
- Programowalne: Tak