- Obecnie brak na stanie
- Quadrocopterychevron_right
- Helikopterychevron_right
- Samoloty i szybowcechevron_right
- Modele na uwięzichevron_right
- Rakietychevron_right
- Łodziechevron_right
- Samochodychevron_right
- Wyposażenie RCchevron_right
- Wyposażenie elektrycznechevron_right
- Zasilanie: akumulatory i akcesoriachevron_right
- Ładowarki i akcesoriachevron_right
- Kamery, FPV + akcesoriachevron_right
- Symulatory i osprzętchevron_right
- Napędy gumowechevron_right
-
Napędy elektrycznechevron_right
- Silniki elektrycznechevron_right
- Regulatory obrotówchevron_right
- Zestawy Combochevron_right
- Napędy tunelowechevron_right
- Śmigłachevron_right
- Kołpaki do śmigiełchevron_right
- Piasty
- Przekładniechevron_right
- Akcesoria
- Napędy spalinowechevron_right
- Akcesoria startowechevron_right
- Paliwa, oleje, smarychevron_right
-
Materiały i akcesoria do budowychevron_right
- EPP i pianki - płytychevron_right
- Drewno egzotyczne i pozostałechevron_right
- Fornir
- Balsachevron_right
- Sklejkichevron_right
- Formatki, płyty, itp ...chevron_right
- Tkaniny, maty, rękawy, etc...chevron_right
- Materiały do pokryćchevron_right
- Prętychevron_right
- Rurkichevron_right
- Kołkichevron_right
- Listwychevron_right
- Płaskownikichevron_right
- Drut mosiężny i miedziany
- Kątowniki - ceownikichevron_right
- Bowdeny + gniazda
- Snapy i przeguby
- Zawiasy, inne
- Dźwignie lotek i sterów
-
Śruby, nakrętki - łączeniachevron_right
- Śruby stalowe
- Śruby nierdzewne
- Śruby aluminiowe
- Śruby plastikowe
- Pręty gwintowane
- Nakrętki, gniazda - stalowe
- Nakrętki nierdzewne
- Nakrętki, gniazda - aluminiowe
- Nakrętki mosiężne
- Nakrętki plastikowe
- Podkładki stalowe
- Podkładki nierdzewne
- Podkładki plastikowe i PTFE
- Podkładki gumowe
- Wkręty
- Kołki
- Tuleje
- Pierścienie
- Spinki
- Napinacze
- Nity
- Zawleczki
- Sprężyny
- Pozostałe
- Koła pasowe
- Łożyska
- Podwoziachevron_right
- Kołachevron_right
- Owiewki na koła
- Hamulce
- Gumy
- Piloci
- Kabiny, przrządy pokładowe, itp.
- Magnesy neodymowechevron_right
- Pneumatyka, hydraulika, itp.chevron_right
- Inne
-
Żywice, kleje, lakiery, taśmychevron_right
- Klejechevron_right
- Żywice modelarskiechevron_right
- Szpachlówki
- Nitrocellon
- Lakiery Spraychevron_right
- Podkłady
- Lakiery puszkachevron_right
- Rozpuszczalniki, rozcieńczalniki, itp..
- Farby akrylowechevron_right
- Plasti Dip chevron_right
- Silikony
- Wypełniacze do żywic
- Akcesoria lakiernicze
- Taśmy samoprzylepne
- Pozostałe
-
Narzędzia modelarskiechevron_right
- Pomiarowe
- Przyrządy do ustawień
- Wyważarki
- Lupy
- Wkrętaki
- Klucze
- Szczypce - cążki
- Skrawające
- Piłki i brzeszczoty
- Ścierne ( pilniki, ściernice....)
- Elektryczne
- Nożyki, nożyczki, dłuta ...chevron_right
- Żelazka do folii
- Lutowniczechevron_right
- Ściągacze
- Pincety, pęsety, itp.
- Wiertła, wiertarkichevron_right
- Narzynki - gwintowniki
- Rozwiertaki
- Pędzle i pędzelki
- Lakiernicze - Aerografy itp.chevron_right
- Oświetlenie
- Zaciskarki do konektorów
- Narzędzia pozostałe
- Ochronne
- Plany modelarskie
- Gazety, książki i filmychevron_right
- Świece dymne, systemy, etc.chevron_right
- Butikchevron_right
- Zabawki
- Wyprzedaż
- Giełda modelarska - prywatne
Silniki dwusuwowe O.S. MAX AX to najnowsza seria wysokowydajnych jednostek napędowych przeznaczonych głównie do sportowych i akrobacyjnych modeli samolotów. Dobrze opracowana konstrukcja wykorzystująca unikalną wkładkę typu ABL (Advanced Bimetallic Liner) z dwuwarstwową powłoką powierzchni roboczych wykonaną ze specjalnie opracowanych stopów minimalizujących tarcie i zużycie podczas eksploatacji gwarantuje wysoką wydajność i długą żywotność. Futurystycznie ukształtowana sześciokątna głowica cylindra z dużymi żebrami chłodzącymi zapewnia doskonałe chłodzenie i pozwala osiągnąć wyższą wydajność przy tych samych wymiarach montażowych, co klasyczna seria FX. Dzięki temu możesz skorzystać z ogromnej gamy zestawów i planów modeli zaprojektowanych w ostatnich dziesięcioleciach dla dwusuwowego systemu O.S. MAX lub dostarcz „zastrzyk” mocy do istniejącego modelu „ef-ix”!
MAX 65AX to wysokowydajny silnik dwusuwowy ze świecą żarową z wałem korbowym osadzonym na parze łożysk kulkowych przeznaczony do sportowych i wyczynowych modeli akrobacyjnych wszelkiego rodzaju. Wyposażony jest w dwuigłowy gaźnik typu 61D z główną igłą skierowaną ukośnie do tyłu, co zapewnia bezpieczniejszą regulację podczas pracy silnika. W zestawie podstawowym znajduje się również bardzo wydajny tłumik rozprężny typu E-4010. Orientację otworu wylotowego można zmienić, obracając tylną część tłumika o 360 °.
- Takie same wymiary montażowe jak O.S. MAX 61FX
- Wał korbowy ma gwint na nakrętkę śruby napędowej UNF 5 / 16-24
- Zalecane wymiary śmigła: docieranie: 12x6 "/ Sport i Acrobat: 12x6", 13x6 ", 13x7", 14x6 "
- Zalecany zbiornik paliwa: 350-400 ml; Zbiornik o pojemności 350 ml wystarcza na 10-12 minut lotu akrobacyjnego, pod warunkiem, że nie lecisz jeszcze na pełnych obrotach
- Zalecane paliwo: co najmniej 18% olej rycynowy lub syntetyczny (lub mieszanka oleju syntetycznego i rycynowego), 5-20% nitrometanu
- Zalecana świeca: O.S. MAX nr 8, przy stosowaniu paliwa o wyższej zawartości nitrometanu O.S. MAX No. 10 (dawniej A5)
W skład zestawu silnika wchodzą: silnik MAX 65AX z gaźnikiem RC 61D, tłumik typu E-4010, zestaw przedłużenia iglicy głównej, świeca żarowa nr. 8.
Dane techniczne:
- Pojemność[ccm]: 10,63
- Średnica cylindra[mm]: 24,8
- Skok tłoka [mm]: 23,5
- Zakres obrotów [obr / min]: 2000 - 16000
- Moc silnika (przy 16000 obr / min) [kW]: 1,47
- Moc silnika (przy 16000 obr / min) [KM]: 2
- Waga (silnik) [g]: 497
- Waga (tłumika) [g] 156
- Zalecana pojemność zbiornika [ml]: 350 - 400
- Zalecana świeca O.S. MAX nr 8, nr 10 (A5)
- Gwint nakrętki śruby napędowej UNF 5 / 16-24
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.
- Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
- Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
- W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
- Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
- Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
- Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.
Silnik zawsze użytkuj zgodnie z instrukcją obsługi.