Silniki dwusuwowe KAVAN to doskonały wybór dla każdego „niedzielnego” samolotu sportowego, akrobacyjnego i modeli redukcyjnych. Niezawodna praca oraz bardzo łatwe docieranie i precyzyjna regulacja sprawiają, że są to, w najlepszym tego słowa znaczeniu, silniki „konsumenckie”, na które każdy może sobie pozwolić. Przy odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji, będą niezawodnie napędzać Twoje modele przez wiele lat.
KAVAN S15A to dwusuwowy silnik ze świecą żarową o klasycznej konstrukcji ABC (tłok aluminiowy - tuleja mosiężna - chromowana), idealny do modeli samolotów wszelkiego rodzaju. Wyposażony jest w dwuigłowy gaźnik RC; w zestawie znajduje się również tłumik.
Wał korbowy ma gwint nakrętki/śruby śruby napędowej M5.
Zalecane śmigło:
Zalecana pojemność zbiornika paliwa: 60–120 ml.
Zalecane paliwo: Paliwo „Straight” (bez nitro) z 20% oleju rycynowego lub podobnego, z mieszanką oleju rycynowego i syntetycznego lub z olejem syntetycznym i 1–15% nitrometanu. Zalecamy stosowanie paliwa z co najmniej niewielką zawartością nitrometanu – praca silnika jest wtedy naprawdę niezawodna, a regulacja gaźnika łatwiejsza i mniej wrażliwa na zmiany temperatury i inne czynniki środowiskowe.
Dane techniczne:
Zalecane świece żarowe: KAVAN GP-1, OS MAX No.6 (dawniej A3), KAVAN Premium No.1.
Zestaw silnikowy zawiera: silnik z gaźnikiem RC i tłumikiem, instrukcję obsługi.
Więcej informacji i zdjęć znajdziesz na stronie producenta: TU
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.