Kavan silniki

KAVAN PRO 2813-1500 SILNIK + REGULATOR PRO-20SB (KAV30.1612C)

185,00 zł
12-7955
KAVAN Europe
W magazynie

Silniki KAVAN PRO to wysokowydajne bezszczotkowe czternastobiegunowe silniki elektryczne z obrotową obudową („outrunner”) o doskonałych właściwościach elektrycznych, przemyślanej konstrukcji i najwyższej jakości wykonania. Wały wykonane z hartowanej stali i wysokiej jakości łożyska zapewniają długą żywotność, wysokiej jakości materiały użyte do produkcji stojana i wirnika gwarantują również doskonałe parametry pracy przy wysokiej sprawności. Są to wolnoobrotowe silniki o wysokim momencie obrotowym, które radzą sobie ze śmigłami o dużej średnicy bez potrzeby stosowania przekładni

  • System oznaczeń silnika: PRO xxYY-zzzz
  • PRO - Silnik AC z obrotową obudową ("outrunner", "cyrkulator")
  • xx - średnica silnika w mm
  • YY - długość silnika w mm
  • zzzz - liczba obrotów na wolt (rpm na V), „KV”

W skład zestawu silnika wchodzą: silnik z przewodami bez konektorów, gumowe pierścienie, śruby montażowe.

Dane techniczne:

  • Zasilanie ogniw: LiXX 2 - 3
  • Obroty na wolt [rpm/V]: 1500
  • Maks. moc (180 s) [W]: 170
  • Rezystancja wewnętrzna [mOhm]: 96,5
  • Prąd jałowy (przy 10 V) [mA]: 700
  • Maks. prąd szczytowy (180 s) [A]: 15
  • Średnica [mm]: 28
  • Długość [mm]: 13,3
  • Długość całkowita [mm]: 19,3
  • Średnica wału [mm]: 4
  • Waga [g]: 27,6
  • Liczba biegunów: 14
  • Rozrząd [°]: 20 - 25
  • Regulator obrotów [A]: 15 - 20
  • Dla szybowców o masie do [g]: 300
  • Dla "trenerków" o masie do [g]: 280
  • Dla modeli akrobacyjnych o masie do [g]: 250
  • Dla modeli 3D o masie do [g]: 200
  • Zalecane śmigło 2S: 9x5" - 10x6" / 3S: 8x4"

*Postępuj zgodnie z załączona do produktu instrukcją.

plus:

Programowalny sterownik mikroprocesorowy do silników prądu przemiennego bez czujników („bezszczotkowy, bezczujnikowy”) do modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych zasilanych bateriami LiPo. Wykorzystuje zaawansowaną zoptymalizowaną technologię sterowania, która znacznie poprawia reakcję gazową i wydajność sterowania stopniem mocy. Konstrukcja sterownika uwzględnia dużą długotrwałą obciążalność i trwałość, która jest wymagana w modelach z większą liczbą serw. Sterowniki wyposażone są w wydajny stabilizator zasilacza impulsowego BEC z możliwością wyboru napięcia wyjściowego dostarczający zasilanie do odbiornika i serw z akumulatora napędowego

Dane techniczne:

  • Zastosowanie: Samolot, Helikopter
  • Prąd ciągły [A]: 20
  • Maks. prąd szczytowy - chwilowy [A]: 30
  • Zasilanie Li-po: 2 - 4
  • Napięcie BEC [V]: 5,2
  • Prąd BEC [A]: 2,5
  • Długość [mm]: 25
  • Szerokość [mm]: 15
  • Wysokość [mm]: 5
  • Waga [g]: 13
  • jednokierunkowy
  • Hamulec: TAK
  • Wejście dla czujników: Nie
  • Programowalny: TAk
  • Karta do programowania: KAVAN PRO (KAV32.31035) lub (1RC31035)

*Zawsze postępuj zgodnie z załączoną instrukcją.