XM2532EG to linia 14-polowych silników elektrycznych marki Dualsky o średnicy 25mm, przeznaczona do małych modeli szybowców o wąskich kadłubach np. F5J, z dziobem obciętym pod kołpak 25-32mm. Mocno ażurowany front silnika i wirnik z wentylatorem przy wykorzystaniu kołpaka „turbo” zapewniają wyśmienite chłodzenie. Brak wirującego rotora oraz kable wyprowadzone z tyłu silnika pozwalają na łatwe i bezpieczne zamontowanie w ciasnym kadłubie bez ryzyka przetarcia przewodów. Silnik posiada wał o średnicy 4 mm, pusty w środku (hollow shaft). W silniku zastosowano wytrzymałe, wysokoobrotowe łożyska NMB.
Dla optymalnej pracy zaleca się ustawienie timingu regulatora na middle (15 stopni) lub wyjątkowo high (20 stopni) dla osiągnięcia szybkiego startu/wznoszenia.
Podstawowe cechy:
- obudowa precyzyjnie wykonana CNC z aluminium
- wirnik z aktywnym chłodzeniem
- kable wyprowadzone z tyłu
- zamontowane fabrycznie konektory G2.0
- wysokoobrotowe łożyska NMB o dużej trwałości
- doskonały stosunek mocy do masy oraz ceny do jakości
- wydajność i moc porównywalna do uznanych marek jak AXI czy MEGA MOTOR
- współpracuje z większością modelarskich regulatorów obrotów
- części zamienne takie jak wał czy łożyska dostępne na zamówienie
Podstawowe dane:
- średnica 25 mm (22 mm w frontowej części)
- długość silnika 32 mm
- średnica osi (wału): 4 mm
- rozstaw śrub mocujących: 16/16 mm
- zasilanie: 2-4 ogniwa Li-pol
- waga: 47.8 g
- KV: 1550 obr/V
- zalecane śmigła: 2S: 9x7 / 10x6 / 10x7 / 10x8 - 3S: 8x5 / 9x4 (9x5, GM10x5 przy ostrożnym operowaniu gazem) 4S: 7x5 (8x5 przy ostrożnym operowaniu gazem) 6x4 / 7x4 (3-łopatowe)
- moc maksymalna (15 sekund): 294W
- maksymalny prąd (15 sekund): 26.5A
- ciąg maksymalny: 208 mNM
- pobór prądu bez obciążenia (10V): 1.1A
- oporność wewnętrzna: 93 mOhm
- zastosowanie: szybowce F5K, eRES
- w komplecie: silnik, konektory gold G2.0 mm, rurki termokurczliwe, śrubki montażowe
- zalecany regulator: 33A
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją.