Traxxas
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)
TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)

TRAXXAS SLASH PRO 2WD-AUDIO (58034-2)

12-1513
Traxxas
Produkt na zamówienie. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: sklep@modelemax.pl

Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".

Traxxas Slash Pro 2WD Short-Course Truck z systemem AUDIO na pokładzie!

Wielokrotnie nagradzany Traxxas Slash Short-Course Truck Race, stawia Cię w sytuacji kierowcy prowadzącego samochód pełnej skali z silnikiem o mocy 900 koni mechanicznych. Slash był inspirowany przez Torc ™ (Traxxas Off-Road Championship ™) klasy Pro 2WD.
Klasa Pro 2WD określa napęd na tylne koła i jazdę z pełną mocą w terenie na zakrętach. W takiej sytuacji najważniejsze to umiejętności kierowcy. Niezależne zawieszenie na cztery koła zostało starannie dopasowane do replikacji Pro 2.

 

 

 

Jeszcze większy realizm w wykonaniu Traxxas’a.
Na pokładzie Slash'a zainstalowano system dźwiękowy "Traxxas Audio On-Board".  To system dźwięku oddający realizm pracy silnika o mocy 900KM.

 

Traxxas Slash jest dobrze przygotowany do walki off-track. Duży skok zawieszenia i amortyzatory olejowe łatwo wchłoną uskoki i nierówności trudnego terenu. Unikalna konstrukcja podwozia, zapewnia ogromny prześwit pomiędzy nim, a terenem, co w rezultacie pozwala na jazdę tam – gdzie inne samochody będą miały duże trudności. Opony zaprojektowane są ze specjalnym bieżnikiem i wykonane z zaawansowanych mieszanek gumowych zapewniających maksymalną przyczepność w terenie, na betonie i na asfalcie. Opatentowane sprzęgło poślizgowe Revo-spec-Torque Control, zapewnia sprawne działanie, precyzyjną regulację i całkowitą kontrolę trakcji. Układ kierowniczy Bellcrank, gwarantuje pełną precyzję i kontrolę sterowania.

 

 

Wodoszczelna elektronika.
Slash’a wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych. Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz, wodoszczelny regulator obrotów XL-5 i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.

Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550.
Zmodyfikowany napęd dostarcza potężną moc, praktycznie nie wymaga konserwacji i posiada długą żywotność. Titan 12T 550 posiada zintegrowany wentylator chłodzący co w praktyce oznacza większe prędkości i dłuższy czas pracy.
­Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów XL-5. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.

­

 

 

Precyzyjne sterowaniez częstotliwością 2,4 GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik 3-kanałowy jest wyposażony w przełącznik „rocker”, który steruje systemem audio na pokładzie, pozwalając na symulowanie pracy silnika podczas postoju modelu. Po 10 sekundach bez ruchu przepustnicą, silnik się wyłącza się. Po dotknięciu przepustnicy, dźwięk silnika się uruchamia.­­

 

 

 

Ładowarka pakietu napędowego.
Ładowarka zasilana napięciem 12V z systemem wykrywania Delta Peak. To zapewnia pełne naładowanie pakietu. Automatyka i dostępny prąd ładowania 4A pozwala na szybkie i bezpieczne ładownie pakietu. Pulsująca na zielono dioda LED sygnalizuje stan ładowania, a po jego zakończeniu, dioda świeci światłem ciągłym.

 

 

 

Wysokoprądowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current”.
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current” otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.

 

 

Gotowy do napędu pakietami LiPo.
Slash'a
zaprojektowano do ekstremalnych wyzwań. Zastosowanie bezszczotkowego silnika Velineon (sprzedawany oddzielnie)i pakietów LiPo 11,1V pozwala na osiąganie prędkości  ponad 60km/h. Zastosowano przekładnie stalowe i łożyska. Fabrycznie zainstalowane planetarne przekładnie różnicowe z hartowanych - stalowych kół zębatych, nigdy nie będą wymagać regulacji. Idealne zestawienie do długotrwałej zabawy przez cały dzień. 

 

­Model Traxxas’a 58034-2 Slash RTR z systemem Audio  jest w pełni zmontowany i gotowy do wyścigu z aparaturą zdalnego kierowania TQ 2.4GHz, elektronicznym regulatorem obrotów XL-5, pakietem napędowym NiMH 8.4V / 3000mAh serii iD, ładowarką, malowaną karoserią i przyklejonymi oponami.

Traxxas - elektro

Warunki i eksploatacja modeli elektrycznych firmy Traxxas