Traxxas
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)
TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)

TRAXXAS E-REVO MONSTER TRUCK 1/10 EP 4WD(56036-4)

12-1509
Traxxas
Produkt na zamówienie. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: sklep@modelemax.pl

Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".

 

Najbardziej zaawansowany Electric Monster Truck!


  • Nowa aparatura Traxxas TQi 2.4GHz
  • Zespół napędowy 16.8V
  • Integralna konstrukcja
  • Wodoszczelna elektronika
  • Aluminiowe amortyzatory
  • Prędkość 48km/h

 

Inżynierowie Traxxas’a uważają ten samochód za...

"mistrzowskie dzieło inżynierii”

 

 

 

 

 

 

Aparatura zdalnego sterowania “Traxxas TQi 2.4GHz” i 5 kanałowy odbiornik Micro.

Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu  „TQi”. System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.

 

 

Ekskluzywna - wodoszczelna elektronika – silniki  Titan® 550.

Moc E-Revo jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotów EVX-2™, pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V. Regulator EVX -2™  jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto.


Dwa silniki Titan 550 z systemem zasilania 16.8V.

E-Revo jest gotowe do jazdy z zamontowanym systemem zasilania 16,8 V, który kontroluje elektroniczny regulator obrotów EVX-2. Dwa silniki Titan 550 dostarczają na każde żądanie ogromny moment obrotowy bezpośrednio na koła i powoduje, że E Revo osiąga w momencie prędkość ponad 48km/h. Regulator zasilany z dwóch pakietów NiMh 8.4V,oferuje specjalistyczny tryb Training Mode. W tym trybie regulator ogranicza całkowicie otwartą przepustnicę do 50%. W trybie treningu, możesz ewentualnie pozwolić dobrym znajomym na zapoznanie się z możliwościami E-Revo.

 

 

 

 

Futurystyczna idea konstrukcji.

Zaprojektowane przez Traxxas’a podwozie E-Revo wyznacza nowe standardy dla elektrycznych monster truck’ów. Podwozie E-Revo łączy w sobie sztukę i funkcjonalność dostarczając lekką, zintegrowaną i sztywną platformę, która maksymalizuje siłę i redukuje wagę. Patrząc w przyszłość, podwozie zostało zaprojektowane w celu uwzględnienia nowych technologii w dziedzinie akumulatorów i przystosowane do ekstremalnych prędkości oraz przenoszenia dużego momentu obrotowego. Poprzez połączenie przedziałów baterii z konstrukcją całości, akumulatory są umieszczone bardzo nisko. Dzięki temu, środek ciężkości (CG) jest na jak najniższym poziomie co pozwala na maksymalne wykorzystanie dostarczonej mocy.

 

 

Wentylacja przedziałów akumulatorów.

Przypominające kanały turbin – futurystyczne otwory przedziałów akumulatorów pozwalają na swobodną cyrkulację powietrza, co w rezultacie zdecydowanie poprawia efekt chłodzący.

­

Szybkie mocowanie pakietów napędowych.

W podwozie wkomponowano pojemniki do szybkiego mocowania pakietów napędowych, stanowiące integralną część konstrukcji. Nie trzeba przejmować się luźnymi elementami mocowanymi spinkami, czyli wszystkim tym – co można zgubić po drodze. Wystarczy nacisnąć dwa zatrzaski, odgiąć pokrywę i wyciągnąć pakiet.

Regulowane zamocowanie akumulatorów.

Regulowane zamocowanie akumulatorów  pozwala na przesunięcie środka ciężkości w podłużnej osi modelu w zależności od osobistych preferencji kierowcy.

 

 

Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.

Wysoka przyczepność opon, wymaga dużego momentu obrotowego kół. E-Revo dostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”. Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych. Konieczne zasilanie tego systemu zapewnia elektroniczny regulator, który zapewnia stałe napięcie 6V.

­

  • Aparatura zdalnego kierowania TQi 2.4GHz
  • Niski środek ciężkości(CG)
  • Szybka wymiana pakietów napędowych z regulacją położenia
  • Wodoszczelna elektronika
  • Aluminiowe amortyzatory
  • 3,8 calowe opony na czarnych – chromowanych obręczach Gemini
  • Regulowany tylny spojler
  • Prędkość 48km/h

 

 

MODEL 5603: W pełni zmontowany – gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz Traxxas Link, elektronicznym regulatorem obrotów EVX-2, dwoma silnikami TITAN , karoserią wykonaną w technologii ProGraphix.

 

Traxxas - elektro

Warunki i eksploatacja modeli elektrycznych firmy Traxxas