- Obecnie brak na stanie




Silniki rakietowe polskiej produkcji firmy Rocket Motors.
Silniki TSP L-3 to małe silniki przeznaczone do napędu szybowców rakietowych oraz modeli samolotów odrzutowych o niskim ciągu i bardzo długim czasie działania, wynoszącym nawet ponad 18 sekund. Ich ciąg jest tak niski, że nadają się tylko do modeli samolotów, które latają dzięki swojej sile nośnej, wytworzonej dzięki skrzydłom i tylko poziomo. Ze względu na niski ciąg nie można ich stosować do lotu pionowego, tak jak ma to miejsce w przypadku rakiet.
W standardowym systemie kodowania silników rakietowych ich typ to C0.5-P . Silniki TSP są doskonałym zamiennikiem silników Rapier ,które nie są już produkowane, oraz słynnych starych silników Jetex, których nie ma na rynku już od lat siedemdziesiątych.
Aby uzyskać informacje, porady i podpowiedzi zajrzyj na stronę Jetex.org, która specjalizuje się w tej fascynującej dziedzinie modelarstwa lotniczego. Na stronie tej oraz jego forum dyskusyjnym znajdziesz mnóstwo darmowych planów modelarskich, jak i wsparcie specjalistów od tego typu zabawy.
W niedługim czasie w naszej ofercie znajdą się zestawy modeli swobodnie latających dedykowane pod silniki TSP.
Dane techniczne:
Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa znajduje się w załączniku.