Silniki do rakiet
  • Obecnie brak na stanie
KL.SILNIK RAKIETOWY B2-P OPAKOWANIE 6sztuk (0229) GERMANY

KL. SILNIK RAKIETOWY B2-P opakowanie 6 sztuk (0229) GERMANY

12-3866
PRODUKT DLA OSÓB PEŁNOLETNICH! (zamawiając potwierdzasz swoją pełnoletność)
Produkt chwilowo niedostępny

Silnik rakietowy B2-0 do modeli rakiet niemieckiej firmy Klima, specjalizującej się w produkcji silników rakietowych i rakiet.
 
Dane techniczne:
  • średnica zewnętrzna: 18 mm
  • długość: 70 mm
  • impuls całkowity: 5,0 Ns
  • ciąg max: 2 N
  • czas pracy silnika: 2,5 s
  • opóźnienie: 
  • opakowanie: 6 sztuk silników + 6 lontów

Instrukcja bezpieczeństwa

PRODUKT PRZEZNACZONY DLA OSÓB OD 18 ROKU ŻYCIA !

1. Materiały

Silnik rakietowy może być używany tylko w modelach samolotów lub w rakietach o lekkiej konstrukcji wykonanej z papieru, drewna, plastiku lub gumy oraz nie zawierającej elementów metalowych.

2. Silniki

Dozwolone jest używanie tylko oryginalnych silników rakietowych. Wszelkie manipulacje na silnikach rakietowych są zabronione.

3. Bezpieczeństwo

Produkt dla osób od 18 roku życia. Tylko do użytku na zewnątrz. Występuje zagrożenie pożarem. Zakaz palenia w pobliżu produktu. Pożar gasić odpowiednimi środkami z bezpiecznej odległości. Przechowywać tylko w oryginalnym opakowaniu. Jeśli istnieje możliwość zranienia osób podczas opadania modelu, należy wyposażyć rakietę lub model samolotu w system bezpieczeństwa, taki jak spadochron lub taśma hamująca - dodatkowo może ochronić to model od zniszczeń podczas opadania.

4. Miejsce startu

Miejsce startu powinno znajdować się daleko od budynków. Podłoże miejsca startowego nie może być wykonane z łatwopalnych materiałów lub znajdować się na łatwopalnym podłożu (sucha trawa). Wymagane jest przestrzeganie przepisów dotyczących startu rakiet i modeli samolotów. Minimalna średnica miejsca startu musi wynosić ¼ wysokości lotu.

Nie wykonuj lotów przy dużym wietrze. Tor lotu modelu musi być wolny od przeszkód.

5. System zapłonu

Włóż lont lub zapłonnik elektryczny przez dyszę, mocno dociskając do paliwa rakietowego. Zapal lont na drugim końcu i szybko się oddal. Opóźnienie bezpiecznika zapłonu wynosi: 3-6 sekund, elektryczny zapłon: brak opóźnienia. Operator powinien znajdować się przynajmniej 6 metrów od miejsca startu.

6. Jeśli silnik się nie zapala

Odetnij dopływ prądu (zapłonnik elektryczny) i zaczekaj przynajmniej 3 minuty przed zbliżeniem się do miejsca startu. Sprawdź układ zapłonowy i spróbuj ponownie.

7. Utylizacja

Nie używaj uszkodzonych silników rakietowych – zniszcz je przez zanurzenie w wodzie.

8. Przechowywanie

Przechowuj silniki rakietowe w chłodnym i suchym miejscu. Silniki zawierają materiały wybuchowe i nie mogą być narażone na temperatury powyżej 30°C oraz na otwarty ogień.