Serwa Futaba Digital

FUTABA SERWO HPS-A702 DIGITAL

12-7531
Futaba
Produkt na zamówienie. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: sklep@modelemax.pl

Produkt na zamówienie - czas oczekiwania ok. 7 dni.

Potwornie mocny i szybki programowalne standardowe cyfrowe serwo S.BUS2/S.BUS z silnikiem AC, stalowymi zębatkami i wałem wyjściowym osadzonym w łożyskach kulkowych o podwyższonym napięciu zasilania. Aby zapewnić doskonałe chłodzenie i wysoką odporność mechaniczną, serwo umieszczono w całkowicie metalowej obudowie. Szczególnie idealny do modeli samolotów klasy gigant i innych wymagających zastosowań wymagających dużej siły ciągu.

HPS-A702 można podłączyć do wyjść odbiorników S.BUS 2 (magistrala szeregowa z komunikacją dwukierunkową) lub S.BUS (magistrala szeregowa z komunikacją jednokierunkową) lub może pracować jako klasyczne serwo podłączone do wyjścia kanału (PWM) odbiornika.

Za pomocą interfejsu USB CIU-3 i programu S-Link PC lub nadajnika Futaba wyposażonego w funkcję ustawiania serwa S.BUS można zaprogramować całą gamę parametrów serwa (prędkość, wielkość odchyłki, położenie neutralne, zabezpieczenie przeciążeniowe , miękki start itp.). Ustawienie kanału do pracy na magistrali S.BUS2/S.BUS możliwe jest tylko za pomocą nadajnika.

Podwyższone napięcie zasilania 6,0-7,4 V. Wymaga zastosowania akumulatora mocy o dużej pojemności prądowej, nie stosować stabilizatorów UBEC.

Co to jest S.BUS2/S.BUS

S.BUS – magistrala szeregowa Futaba z jednokierunkową komunikacją umożliwiająca sterowanie serwami, sterownikami, przełącznikami, żyroskopami i innymi kompatybilnymi urządzeniami RC podłączonymi do jednego portu wyjściowego odbiornika S.BUS.
S.BUS2 - magistrala szeregowa Futaba do dwukierunkowej komunikacji umożliwiająca (jako S.BUS) sterowanie serwomechanizmami, sterownikami, przełącznikami, żyroskopami i innymi kompatybilnymi urządzeniami RC podłączonymi do jednego
port wyjściowy/wejściowy S.BUS2 odbiornika. Ponadto umożliwia podłączenie czujników telemetrycznych i przesyłanie z nich danych przez odbiornik w celu wyświetlenia na nadajniku; z niektórych serw S.BUS2 może przesyłać do nadajnika informacje o prądzie pracy, temperaturze lub kącie wyjścia serwomechanizmu.
W przeciwieństwie do klasycznych zestawów RC, system S.BUS(2) wykorzystuje szeregową komunikację danych do przesyłania sygnałów sterujących z odbiornika do serwomechanizmu, żyroskopu lub innego urządzenia. Te dane zawierają polecenia takie jak „przesuń serwo kanału 3 do 15 stopni, przesuń serwo kanału 5 do 30 stopni” dla wielu urządzeń. Urządzenia S.BUS(2) wykonują tylko polecenia należące do ich własnego ustawionego kanału. Z tego powodu możliwe jest podłączenie kilku serw do tego samego kabla sygnałowego, jednocześnie ustawiając je i sterując indywidualnie według potrzeb. Służy do tego kod identyfikacyjny serwa (ID). Identyfikator znajdziesz na naklejce na pudełku serwo.

Serwo S.BUS2 można podłączyć do portów S.BUS2 i S.BUS odbiornika. Jego funkcję określa ustawienie kanału w pamięci serw (wykonuje się to za pomocą interfejsu programowania nadajnika Futaba, programatora SBC-1 lub interfejsu CIU-3 USB z programem S-Link PC - dla niektórych serw kanał można ustawić tylko za pomocą nadajnika).

Serwo S.BUS2 podłączone do wyjścia kanału klasycznego odbiornika (PWM) działa jak klasyczne serwo. Jego ruch nadaje sygnał w kanale odbiornika, do którego jest podłączony. Ustawienia programowalnych funkcji serwo pozostają w mocy.

Dane techniczne:

  • Rozmiar serwa: Standard
  • Typ serwa: Cyfrowe
  • Moment całkowity przy 6,6 V [kg/cm]: 68
  • Prędkość przy 6,6 V [s/60°]: 0,13
  • Moment całkowity przy 7,4 V [kg/cm]: 74
  • Prędkość przy 7,4 V [s/60°]: 0,12
  • Zębatki: Metal
  • Łożyska kulkowe: 2×
  • Wysokie napięcie: TAk
  • Zasilanie [V]: 5 - 8,4
  • Długość [mm]: 40,5
  • Szerokość [mm]: 21
  • Wysokość [mm]: 39,4
  • Waga [g]: 82
  • Przeznaczenie: Samoloty
  • S. AUTOBUS: TAK
  • S.BUS2: TAK
  • Tryb SR: NIE
  • Wodoodporne: Nie

*Postępuj zgodnie z załączoną instrukcją.