Wydajny regulator silników BLDC o prądzie ciągłym do 80 A przy napięciu do 51 V (12S LiPo). Nadaje się do modeli o ograniczonej przestrzeni montażowej – typowo elektrycznych turbin wiatrowych. Oferuje wysokiej jakości stabilizowane wyjście napięciowe (BEC) o prądzie ciągłym do 15A oraz możliwość podłączenia zewnętrznego wyłącznika bezpieczeństwa.
Seria KAVAN Smart PRO to zaawansowane kontrolery prędkości przeznaczone do stosowania przede wszystkim w modelach samolotów sterowanych radiowo. Dzięki zintegrowanej telemetrii i różnym opcjom konfiguracji wybieranej przez użytkownika, sterowniki oferują wysoką wydajność, niską wagę i precyzyjne sterowanie silnikiem. Regulatory oferują wiele rodzajów zabezpieczeń.
Cechy
- Małe wymiary w połączeniu z wydajnym sterowaniem silnikiem.
- Potężny przełączany BEC oferujący prąd ciągły 15 A (maks. 30 A). W zestawie zabezpieczenie obwodu BEC przed przetężeniem i przegrzaniem.
- Regulacja napięcia BEC 5,5-8,4 V w krokach co 0,1 V.
- Ochrona przed przepięciami i podnapięciami, ochrona przed przegrzaniem, ochrona przed zakleszczeniem silnika.
- Regulowany ogranicznik prądu.
- Wyłączenie bezpieczeństwa w przypadku utraty impulsu.
- Konfigurowalne przyspieszenie, czas, hamulec elektromagnetyczny itp.
- Niski poziom hałasu dzięki przełączaniu wysokiej częstotliwości.
- Automatyczne wykrywanie telemetrii: FrSky/KAVAN FPort, JETI Duplex EX, Graupner Hott, Multiplex MSB, Futaba S.Bus2, PowerBox P²Bus. Specjalne oprogramowanie sprzętowe z obsługą Spektrum SRXL2.
- Telemetria (w zależności od układu RC): napięcie, prąd, moc, pojemność, temperatura, obroty, energia.
- Rejestrowane są minimalne/maksymalne wartości telemetrii.
- Konfiguracja poprzez nadajnik lub terminal zewnętrzny (JETIBOX/SMART-BOX).
- Aktualizacja oprogramowania poprzez interfejs USB KAVAN Smart PRO lub MAV Sense i program MAV Manager.
- Języki: CZ/DE/EN/FR/IT
Dodatkowe funkcje
- Możliwość aktywacji przełączania synchronicznego (Active Freewheeling) w celu uzyskania dokładniejszej reakcji silnika i mniejszego nagrzewania się sterownika podczas akrobacji.
- Opcjonalne użycie zewnętrznego przełącznika/przycisku/czujnika Halla/przełącznika RC/przełącznika dotykowego (sprzedawane oddzielnie).
- Bezawaryjna praca z mocnymi silnikami wielobiegunowymi i zdecydowaną większością wszystkich innych silników.
- Możliwość podłączenia akumulatora zapasowego bez dodatkowych redukcji.
- Pozycjonowanie śmigła za pomocą czujnika Halla (sprzedawany oddzielnie).
- Opcjonalna zewnętrzna identyfikacja silnika połączona z czujnikiem temperatury (sprzedawany oddzielnie).
Instrukcja: TU
KAVAN Smart PRO-85HV SBEC jest produkowany w Czechach przez firmę MAV Sense s.r.o.
Dane techniczne:
- Do modeli samolotów
- Prąd ciągły [A]: 80
- Maks. prąd szczytowy (2 s) [A]: 120
- Ilość ogniw LiXX: 2 - 12
- Napięcie BEC [V]: 5,5 - 8,4
- BEC prąd [A]: 15
- Długość [mm]: 80
- Szerokość [mm]: 30
- Wysokość [mm]: 13,5
- Waga [g]: 81
- Jednokierunkowy
- Hamulec: TAK
- Wejście dla czujników: TAK
- Programowalny: TAK
*Postępuj zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją obsługi.