PowerBox + pozostałe

FUTABA POWER HUB DLPH-2

749,99 zł
13-1184
Futaba
W magazynie

Układ zasilania i podtrzymania odbiornika DLPH-2 umożliwia przełączanie zasilania z pary akumulatorów LiFe lub LiPo i komunikację pomiędzy dwoma odbiornikami Futaba S.BUS2, lub z dołączonym żyroskopem samolotu GYA553. Zapewnia zasilanie aż 18 serwomechanizmów high-pull (łącznie max. 60A) oraz przełączanie pomiędzy głównym i zapasowym odbiornikiem Futaba S.BUS2 w przypadku utraty sygnału oraz umożliwia telemetryczny monitoring napięcia obu akumulatorów zasilających na wyświetlaczu nadajnik Futaby. DLPH-2 jest wyposażony w cztery nóżki z cichymi blokami ułatwiającymi montaż w modelu.

Tryby pracy i przypisanie wyjściowych kanałów PWM
Za pomocą kompatybilnego nadajnika (T32MZ, T32MZ-WC, T16IZ, T16IZ SUPER, T26SZ z najnowszą wersją oprogramowania) istnieje możliwość wyboru trybów pracy DLPH-2 i przypisania kanały wyjściowe:

  • tryb pojedynczego odbiornika (do DLPH-2 podłączony jest tylko jeden odbiornik i ewentualnie żyroskop dla samolotu GYA553 - czyli funkcja odbiornika nie jest kopiowana, tylko zasilanie jest wspomagane, jeśli podłączysz 2 akumulatory, serwa nie zostaną podłączone do GYA553, ale do DLPH-2)
  • tryb z dwoma odbiornikami (do DLPH podłączone są dwa odbiorniki, zarówno funkcja odbiornika, jak i zasilanie zostaną podtrzymane w przypadku podłączenia 2 akumulatorów) - ustawienie domyślne
  • tryb żyroskopowy z podwójnym odbiornikiem dla samolotu GYA553 (serwa nie łączą się z GYA553, ale z DLPH-2)
  • przypisanie kanałów wyjściowych 1-16 + DG1 i DG2 (obowiązkowe przy zastosowaniu żyroskopu GYA553)
  • przypisanie kanałów wyjściowych 17-24 + DG1 i DG2 (przy zastosowaniu systemu transmisji FASSTest 26CH z T26SZ, T32MZ/MZ-WC)

Układ zasilania
Do zasilania wykorzystywana jest para (identycznych) akumulatorów 2S LiFe lub LiPo; DLPH-2 zapewnia równomierne rozładowanie obu – elektronika pokładowa zawsze zasilana jest akumulatorem o wyższym napięciu. Napięcie na wyjściach dla serw odpowiada napięciu akumulatorów mocy - czyli przy zastosowaniu akumulatorów 2S LiPo należy zastosować serwa wysokiego napięcia (HV), przy zasilaniu parą akumulatorów LiFe można zastosować także klasyczne serwa . DLPH-2 wyposażony jest w elektroniczny wyłącznik zasilania - można go włączać i wyłączać zewnętrznym wyłącznikiem mechanicznym (DLPH-2 pozostanie włączony nawet w przypadku odłączenia zewnętrznego wyłącznika lub przerwania jego przewodów). DLPH-2 zasila także podłączone odbiorniki S.BUS2 (5 V).
Uwaga: Ze względu na elektroniczny przełącznik pomiędzy akumulatorami mocy a gniazdami wyjściowymi serw, podczas korzystania z serwomechanizmów AC serii Hitec HSB konieczne jest podłączenie pochłaniacza prądu wstecznego PAD (min. 1 na 8 serw).

System zasilania odbiorników
Para odbiorników Futaba S.BUS2 jest podłączona do DLPH-2 poprzez porty S.BUS2 (nie muszą być tego samego typu); system rezerwowy zapewnia przełączenie na odbiornik rezerwowy w przypadku, gdy odbiornik główny utraci sygnał z nadajnika lub zostanie narażony na silne zakłócenia. Po przywróceniu normalnego działania przełącza się z powrotem na główny odbiornik. W przypadku korzystania z nadajnika obsługującego funkcję dwóch odbiorników (Odbiornik podwójny), odbiornik główny jest sparowany z nadajnikiem jako odbiornik 1, a odbiornik zapasowy jako odbiornik 2. W przypadku nadajnika, który nie obsługuje tej funkcji, główny Odbiornik jest najpierw parowany z nadajnikiem, a następnie z odbiornikiem zapasowym.

Funkcja telemetrii
DLPH-2 umożliwia podłączenie wszystkich czujników telemetrycznych Futaba poprzez port S.BUS2. Dodatkowo pełni funkcję czujnika podwójnego napięcia (domyślny adres startowy 6) umożliwiając monitorowanie napięcia obu akumulatorów zasilających na wyświetlaczu nadajnika oraz sygnalizując sygnał ostrzegawczy o niskim napięciu (ta funkcja nie jest dostępna w trybie pojedynczego odbiornika z żyroskopem GYA553 połączony).

Wejścia i wyjścia DLPH-2
DLPH-2 zapewnia zasilanie i połączenia dla serwomechanizmów i innych urządzeń, w tym żyroskopów, czujników telemetrycznych itp., więc odbiorniki są podłączone tylko przez porty S.BUS2 - nie są do nich podłączone żadne serwa ani inne urządzenia.

  • Porty komunikacyjne S.BUS2 dla odbiorników (RX1, RX2): Para portów S.BUS2 do podłączenia odbiornika głównego i zapasowego. Napięcie na stykach (+) gniazd wynosi 5,0 V.
  • Wejście/wyjście Port S.BUS2 (SB2): Dla czujników telemetrycznych, żyroskopu S.BUS2 itp. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów zasilających.
  • Gniazda zasilające (BATT1/BATT2): Gniazda do podłączenia akumulatorów mocy ze złączami XT60.
  • Gniazdo dla wyłącznika zewnętrznego: Do ​​specjalnego wyłącznika zewnętrznego.
  • Port wyjściowy S.BUS (SB): Gniazdo do podłączenia serwera S.BUS. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy.
  • Port wyjściowy S.BUS2 (SB2): Gniazdo do podłączenia serw. S:BUS2. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy.
  • Gniazdo wyjściowe regulatora prędkości (CH3): Specjalne gniazdo kanału gazowego CH3 do podłączenia elektronicznego regulatora prędkości. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy (w przypadku stosowania regulatora ze stabilizatorem mocy BEC należy odłączyć przewód czerwony (+) w kablu serwa zasilacza regulator).
  • 18 gniazd dla serw: Gniazda wyjściowe z sygnałem PWM dla klasycznych serw dla kanałów 1-18 (1-16 + DG1, DG2) lub 17-24 + DG1, DG2. Napięcie na stykach (+) gniazd odpowiada napięciu akumulatorów mocy.

Zestaw DLPH-2 zawiera: wyłącznik zewnętrzny, 3 kable połączeniowe do odbiorników, akcesoria instalacyjne.

Dane techniczne:

  • Zasilanie [V]: 6.4 - 13
  • Max. prąd [A]: 60
  • Długość [mm]: 62,8
  • Szerokość [mm]: 62,4
  • Wysokość [mm]: 18.1
  • Waga [g]: 50

*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.