





ESC Backup umożliwia użytkownikowi stworzenie niezawodnego, redundantnego zasilania odbiornika przy użyciu istniejącego zasilacza BEC kontrolera prędkości i akumulatora pomocniczego. ESC Backup posiada dwa wejścia z regulatora prędkości: jedno dla wyjścia PWM, drugie dla telemetrii - jeśli występuje.
Sygnały przekazywane są w stosunku 1:1, natomiast przewody przewodzące prąd są oddzielone od akumulatora pomocniczego, który jest podłączony od spodu.
W rezultacie jakakolwiek awaria lub nawet zwarcie w obwodzie BEC regulatora prędkości nie ma negatywnego wpływu na zasilanie odbiornika.
ESC Backup może obsługiwać prądy do 20 A i jest dostarczany w stanie gotowym do instalacji, ze wszystkimi złączami i kablami.
Dane techniczne:
Więcej informacji i zdjęć znajdziesz na stronie internetowej (link w zakładce powyżej).
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.