Firma PowerBox Systems opracowała kolejny produkt wysokiej klasy do modeli latających. PowerBox Champion SRS został zaprojektowany tak, aby zapewnić najwyższą funkcjonalność i bezpieczeństwo dla modeli gigantów. Powerbox Champion SRS jest siostrą Royal SRS, ale bez zintegrowanego iGyro. Wszystkie 24 wyjścia posiadają funkcję ServoMatch. Urządzenie posiada tzw. door-sekwencer jako standard, a nie tylko najnowszą technologię PowerBus. Zachowano sprawdzone rozwiązania z poprzednich modeli. Na przykład, nowy Champion SRS jest w pełni programowalny za pomocą systemu menu (niebieskie podświetlenie ekranu LCD), sterowanego za pomocą SensorSwitch. Wszystkie dane charakterystyczne i istotne dla akumulatorów mogą zostać wyświetlone na ekranie po każdym locie.Funkcja door-sekwencer wyposażona w integralnego "asystenta" programowania sprawia, że można ukończyć zasadniczą procedurę konfiguracji w bardzo krótkim czasie.
Champion SRS dysponuje czterema regulatorami napięcia o wysokiej wydajności, co umożliwia korzystanie z serw HV oraz konwencjonalnych (6V). Z myślą o bezpieczeństwie, każda para regulatorów może być ustawiona na napięcie wyjściowe 5.9V lub 7,4V. Funkcje Servo-Match oraz Fail-Safe zostały również rozszerzone. Oprogramowanie zapewnia indywidualną regulację dla wszystkich 24 wyjść i obejmuje centrowanie serwa, travel adjust, fail-safe oraz hold-mode. Rewers serwa jest dostępny za pomocą jednego przycisku - press. Sześć różnych systemów sterowania radiowego (Spektrum, Futaba, JR, Multiplex, Hott i Jeti) mogą współpracować z Champion SRS. Większość z nich zapewnia wyjście telemetrii danych (akumulator, odbiornik oraz GPS). Champion SRS może być aktualizowany za pomocą adaptera USB.
Cechy:
- PowerBus: 2 wyjścia, 16 + 2 kanały, kompatybilne z innymi systemami s-bus
- funkcja Servo-Match: centrowanie serw, punkty końcowe i rewers dla wszystkich 24 wyjść
- door-sekwencer: sześć programowalnych wyjść z asystentem set-up
- SRS: Numer seryjny systemu odbiorczego do używania odbiorników z interfejsem szeregowym: Spektrum DSM2 i DSMX, Multiplex M-Link, Futaba S-BUS, hott, JR X-Bus i Jeti R-SAT2
- graficzny ekran LCD o rozdzielczości 128 x 64 pikseli
- niezwykle łatwe w obsłudze menu programowania
- wzmocnienie sygnału i tłumienia zakłóceń dla wszystkich 24 wyjść
- rejestrator parametrów lotu, nagrywanie zgubionych klatek (ramek), fail-safe, wszystkie dane akumulaotrów
- dwa procesory 16-bitowe dla szybkiego przetwarzania sygnału wysokiej rozdzielczości
- 2 x podwójne, regulowane napięcie wyjściowe dla odbiorników i serwomechanizmów
- 2 x regulowane napięcie z niezależnym obiektem selekcji, 5.9V lub 7,4V
- oddzielny wyświetlacz napięcia i pojemność każdego akumulatora
- radiatory o dużej powierzchni
- Tłumienie prądów zwrotnych serw, które mogą wystąpić
Dane techniczne:
- napięcie pracy: 4.0 V - 9.0 V
- akumulator: 2S LiPo, 2S LiIon, 2S LiFePo, 5S NiCd/NiMH
- pobór prądu w trakcie pracy: 185mA (wraz z LCD) orazwyłączony ok. 30 µA
- przepływ prądu: max.4x20 A
- spadek napięcia: max.0.3 V
- napięcie wyjściowe: 5.9 V i/lub 7.4 V
- sygnał wejściowy: seryjny
- obsługiwane systemy RC: Spektrum, Futaba, HoTT, M-Link, Jeti, JR
- kanały: 18
- gniazda serw: 24
- programowalne wyjścia serw: 24
- rozdzielczość sygnału servwa: 0.5 μs
- sygnał klatek:9 ms, 12 ms, 15 ms, 18 ms, 21 ms
- wyświetlacz: LCD
- zintegrowany door-sekwencer:tak
- obsługiwane systemy telemetryczne:Futaba, Jeti, Spektrum, HoTT, M-Link
- wymiary: 136 x 82 x 20 mm
- waga: 158g
- temperatura pracy: -30 ° C do + 75 ° C