O.S. silniki do samolotów

O.S. MAX SILNIK 120AX

04-0051
Produkt na zamówienie. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: sklep@modelemax.pl

Wysokiej jakości, znane i najchętniej kupowane japońskie silniki O.S. Max. Cechują się: dużą wytrzymałością i mocą w stosunku do niewielkiej wagi. Precyzyjnie wykonany, idealnie wyważony korbowód z tłokiem zapewnia aksamitną pracę na niskich i wysokich obrotach.

    Dane techniczne:

  • poj: 19,96 cm3
  • średnica tłoka: 30,4 mm
  • skok tłoka: 27,5 mm
  • moc: 3,1 KM  (9000 obr./min)
  • zakres pracy 1800 - 9500 obr./min
  • waga silnika: 647 g.
  • waga tłumika: 219 - 245g.
  • w komplecie: świeca No.8
  • zalecane śmigło: 15x10-12 / 16x8-10

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  1. Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  2. Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  3. W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  4. Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  5. Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  6. Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

Silnik zawsze użytkuj zgodnie z instrukcją obsługi.