- Obecnie brak na stanie
Silniki O.S. Seria LA MAX od wielu lat jest standardem wśród jednostek napędowych do rekreacyjnych modeli samolotów. Prosta, ale dopracowana konstrukcja, wysokiej jakości materiały i tradycyjnie doskonały projekt warsztatowy sprawiają, że są one najlepszym wyborem dla modelarzy, którzy nie są zadowoleni z przeciętności.
MAX 15 LA to silnik dwusuwowy ze świecą żarową z wałem korbowym osadzonym w łożyskach ślizgowych przeznaczony do rekreacyjnych i sportowych modeli samolotów wszelkiego rodzaju. Wyposażony jest w gaźnik jedno-igłowy typ 10G z oddzielną igłą główną zamontowaną na tylnej pokrywie silnika. W zestawie podstawowym znajduje się również tłumik rozprężny typu 871. Orientację kolektora wydechowego można zmienić, obracając tylną część tłumika o 360 °.
Zalecana świeca: O.S. MAX No. 6 (dawniej A3), w przypadku stosowania paliwa o wyższej zawartości nitrometanu O.S. MAX No. 8.
W skład zestawu silnika wchodzą: silnik MAX 15 LA z gaźnikiem RC 10G, tłumik typ 871, świeca żarowa nr. 6.
Wysokiej jakości, znane i najchętniej kupowane japońskie silniki O.S. Max. Cechują się dużą wytrzymałością i mocą w stosunku do niewielkiej wagi. Precyzyjnie wykonany, idealnie wyważony korbowód z tłokiem zapewnia aksamitną pracę na niskich i wysokich obrotach.
Dane techniczne:
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.
Silnik zawsze użytkuj zgodnie z instrukcją obsługi.