Silnik spalinowy zaburtowy japońskiej formy O.S. Max do modeli łodzi.
Cechy:
- Głowica jest teraz chłodzona powietrzem, co zapewnia optymalną temperaturę silnika w każdych warunkach
- Tłumik V2 został przedłużony, aby generować większy moment obrotowy i moc
Dzięki idealnie dopasowanemu rozrządowi portów, wylotom wydechowym, stopniowi sprężania i średnicy gaźnika, 21XM VII jest przeznaczony do zawodów od razu po wyjęciu z pudełka
- Gaźnik 20J ma igły zarówno szybkie, jak i jałowe
- Przewód ciśnieniowy wychodzący z tłumika zapewnia stały przepływ smarów do dolnej jednostki
- Wysokość i kąt podpory można regulować niezależnie
Dane techniczne:
- pojemność: 3,46 cm3
- średnica tłoka: 16,6 mm
- skok tłoka: 16 mm
- moc: 1,28 KM przy 25 000 obr/min
- zakres obrotów: 3 000 - 25 000
- waga: 682 g
Zestaw zawiera:
- silnik
- świeca żarowa #8
- tłumik
- śruba napędowa P1,2 x 42 mm z włókna węglowego
*Postępuj zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją obsługi.