





Silnik spalinowy japońskiej firmy O.S. Max do modeli aut.
Silnik do wyścigów terenowych OSSPEED przeszedł dalszą ewolucję. Czwarta generacja, seria B21 (B2104) charakteryzuje się lepszą reakcją przy niskich prędkościach w wyniku zabezpieczenia mocy potrzebnej do uzyskania przewagi w trudnych warunkach terenowych. Zapewnia płynną i dynamiczną pracę przy średnich i niskich prędkościach. Charakteryzuje się szybszą reakcją w dolnym zakresie i większym momentem obrotowym w środkowym zakresie przy stałej pracy na biegu jałowym.
Nowy zestaw tłok/tuleja
Nowy tłok/tuleja jest konwencjonalnym typem 3-portowym, zapewniającym większy moment obrotowy w całym zakresie mocy.
Nowy wał korbowy z powłoką DLC
Nowy wał korbowy ma powłokę DLC, jak zawsze w przypadku silników OS SPEED. Dwie przeciwwagi wolframowe są osadzone w wale korbowym, zapewniając stałą pracę na biegu jałowym i szybkie zmniejszanie obrotów w zależności od ruchu przepustnicy.
Nowa osłona obudowy: Płyta
dociskowa z obróbką powierzchniową wbudowaną w pokrywę zmniejsza tarcie o korbowód, przedłużając jego żywotność.
Zoptymalizowany przepływ
Port doładowania i otwór wylotowy skrzyni korbowej zostały przeprojektowane w celu zapewnienia optymalnego przepływu powietrza.
Sprawdzony gaźnik
Gaźnik to niezawodny typ 22E, którego używamy w B2103 Typ R.
Głowica chłodząca
Głowica chłodząca jest konwencjonalnym typem okrągłej głowicy o standardowej wysokości.
Dane techniczne:
Zestaw zawiera:
*Postępuj zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją obsługi.