













Silnik spalinowy japońskiej firmy O.S. Max do modeli aut.
Davide Ongaro, mistrz świata IFMAR 1/8 Engine Off-Road, podpisał kontrakt z OS SPEED od 2021 roku. Tym razem narodziło się „OS SPEED B21 ONGARO EDITION”, które zostało zmodyfikowane zgodnie z jego wyczuciem !. W oparciu o najnowszy silnik terenowy OS SPEED B2104 - wał korbowy został zmieniony na kształt przeciwbieżny i zastosowano wał korbowy z pojedynczym wolframowym obciążnikiem, specjalnie zaprojektowany dla tego silnika, aby pasował do jego stylu jazdy. Wewnętrzna głowica jest również specjalnie zaprojektowaną komorą spalania, a ich synergiczny efekt zapewnia gładkie uczucie i mocniejszą górę. Ponadto zewnętrzna głowica ma standardowy okrągły kształt, a laserowe oznaczenie oryginalnego logo ONGARO tworzy wyścigową atmosferę. W gaźniku zastosowano również nowy, anodowany na czarno reduktor φ5,8 mm / φ6,3 mm, aby stworzyć „silnik, który może wygrywać duże wyścigi”.
Dane techniczne:
Zestaw zawiera:
*Postępuj zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją obsługi.