Wysoka moc i wysoka wydajność
Nowo zaprojektowane silniki stałopłatowe 2814, 2820 i 2826 charakteryzują się zwiększoną mocą wyjściową. Nadają się do stałopłatów 3D o masie od 800 do 2300 g, szybowców, sportowych stałopłatów itp. Nadają się do wielu zastosowań samolotowych!
Doskonała konstrukcja rozpraszająca ciepło.
Duża, pusta konstrukcja w połączeniu z samorozpraszającą się strukturą górnej pokrywy zwiększa wydajność chłodzenia i wydłuża żywotność silnika.
Wyższe wymagania dotyczące wyważenia dynamicznego
. Zastosowanie doskonałej technologii wyważenia dynamicznego w produkcji i montażu z wysokiej jakości łożyskami i precyzyjną obróbką CNC zapewnia wyjątkowo niskie wyważenie dynamiczne wirnika, co redukuje wibracje silnika i zapewnia płynniejszą pracę.
Konstrukcja wirnika zapobiegająca luzowaniu.
Po zamontowaniu miedzianej podkładki i sprężyny ustalającej na rdzeniu wału wirnika, tuleja i śruba ustalająca pomagają zabezpieczyć wirnik i poprawić niezawodność silnika.
Doskonałe materiały
Dane techniczne:
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją obsługi.