EMAX silniki

EMAX SILNIK GT2815/07

157,99 zł
07-2171
Emax
W magazynie

Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT:

  • ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika
  • cewki z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika
  • możliwość dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik
  • zwiększona średnica wału, co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań
  • wyższa jakość łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury
  • większa elastyczność pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
  • zwiększona sprawność
  • nowe - solidne i przy okazji gustowne opakowanie chroniące precyzyjny silnik podczas transportu

Dane techniczne:

  • liczba ogniw zasilających [LiPo]: 2 - 3
  • współczynnik KV [obr./V]: 1100
  • ciąg maksymalny [g]: 1800
  • maksymalny pobór prądu [A]: 36
  • moc maksymalna [W]: 432
  • zalecana średnica śmigła [cale]: 10 x 5 / 11 x 5.5 / 13 x 6.5
  • zalecana masa modelu [g]: 800 - 1700
  • średnica silnika [mm]: 35
  • długość silnika bez wału [mm]: 38,5
  • średnica wału [mm]: 5
  • masa silnika [g]: 120

Ogólne zasady doboru silników elektrycznych w modelach samolotów:

  • w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
  • śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
  • im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
  • zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).