XM2527EG to linia 14-polowych silników elektrycznych marki Dualsky o średnicy 25mm, przeznaczona do małych modeli szybowców o wąskich kadłubach np. F5J, z dziobem obciętym pod kołpak 25-32mm. Mocno ażurowany front silnika i wirnik z wentylatorem przy wykorzystaniu kołpaka „turbo” zapewniają wyśmienite chłodzenie. Brak wirującego rotora oraz kable wyprowadzone z tyłu silnika pozwalają na łatwe i bezpieczne zamontowanie w ciasnym kadłubie bez ryzyka przetarcia przewodów. Silnik posiada wał o średnicy 3.175 mm, pusty w środku (hollow shaft). W silniku zastosowano wytrzymałe, wysokoobrotowe łożyska NMB.
Dla optymalnej pracy zaleca się ustawienie timingu regulatora na middle (15 stopni) lub wyjątkowo high (20 stopni) dla osiągnięcia szybkiego startu/wznoszenia.
Podstawowe cechy:
- obudowa precyzyjnie wykonana CNC z aluminium
- wirnik z aktywnym chłodzeniem
- kable wyprowadzone z tyłu
- zamontowane fabrycznie konektory G2.0
- wysokoobrotowe łożyska NMB o dużej trwałości
- doskonały stosunek mocy do masy oraz ceny do jakości
- wydajność i moc porównywalna do uznanych marek jak AXI czy MEGA MOTOR
- współpracuje z większością modelarskich regulatorów obrotów
- części zamienne takie jak wał czy łożyska dostępne na zamówienie
Podstawowe dane:
- średnica 25 mm (22 mm w frontowej części)
- długość silnika 27 mm
- średnica osi: 3.175 mm
- rozstaw śrub mocujących: 16/16 mm
- zasilanie: 2-3 ogniwa Li-pol
- waga: 37.5 g
- KV: 2300 obr/V
- zalecane śmigła: 2S: 7x4, 7x6, 8×4, (8×5 przy ostrożnym operowaniu gazem) 3S: 6x3,6×4, (7×4 przy ostrożnym operowaniu gazem), 5×4 (3-łopatowe)
- moc maksymalna (15 sekund): 200W
- maksymalny prąd (15 sekund): 27A
- ciąg maksymalny: 140 mNM
- pobór prądu bez obciążenia (10V): 1.22A
- oporność wewnętrzna: 62 mOhm
- zastosowanie: szybowce F5K, eRES
- w komplecie: silnik, konektory gold G2.0 mm, rurki termokurczliwe, śrubki montażowe
- zalecany regulator: 30 - 33A
*Postępuj zgodnie z załączoną do produktu instrukcją.