Nowość na 2019 rok. Silnik Dualsky serii EA 3 generacji z ulepszonym rotorem DUROTATE. Linia dla najbardziej wymagających użytkowników.
Cechy silników EA DUROTATE w porównaniu do serii CA:
- rotor DUROTATE - zmieniony kształt tylnej części rotora, ulepszona efektywnośc silnika w środkowym zakresie obrotów, zmniejszony szum powietrza (rotor DUROTATE nie jest kompatybilny z wcześniejszą wersją silnika)
- ulepszona podstawa statora (przednia część silnika) dla lepszego rozpraszania ciepła
- zwiększono efektywność silnika poprzez większą precyzję dopasowania statora i rotora (mniejsza szczelina pomiędzy statorem i rotorem)
- zmniejszono do minimum możliwość wystąpienia wibracji dzięki czemu silniki serii EA mogą znosić większe obciążenia
- uzwojenie jest cieńsze, pokryte odpornym na wyższe temperatury lakierem (izolacją), dzięki czemu izolacja jest lepsza i jednocześnie zmniejszona oporność wewnętrzna
- inny profil i kształt podstawy statora ułatwia mocowanie silnika w ciasnych kadłubach i zapewnia lepsze chłodzenie
- szerszy wybór silników serii EA z optymalnie zestrojonymi KV (obrotami na Volt) pozwalają na najbardziej odpowiedni dobór silnika do danego zastosowania
- silniki serii EA w porównaniu do serii CA w tej samej klasie wielkości zapewniają 10-20% większą moc i jednocześnie efektywność wzrasta o 3-5%.
Podstawowe dane:
- silnik 14 polowy
- wymiary: fi 35.2 x 48.2mm
- średnica ośki: 5mm
- rozmiar statora: 2826
- rozstaw śrub mocujących: 19/19mm
- zasilanie: 5-6 ogniw Li-pol
- waga: 175g
- KV: 530 obr/V
- zalecane śmigła: 5S/14x7E 15x6E, 6S/13x6.5E (wymagane rozsądne operowanie gazem)
- prąd: maks. 35A (chwilowe do 15 sekund)
- moc max (15s): 840W
- pobór prądu bez obciążenia (10V): 0.9A
- oporność wewnętrzna: 51 mOhm
- zalecany regulator: 40A np. Dualsky 40A
- zastosowanie: modele pod napęd elektryczny klasy 32E lub konwersja spalinowych od .25 do .32 2-suw
- w komplecie: krzyżak montażowy, piasta śmigła M6 do montażu wstecznego, konektory męskie typu DB3 3.5 mm zalutowane na kablach
Wymiary:
|