- Quadrocopterychevron_right
- Helikopterychevron_right
- Samoloty i szybowcechevron_right
- Modele na uwięzichevron_right
- Rakietychevron_right
- Łodziechevron_right
- Samochodychevron_right
- Wyposażenie RCchevron_right
- Wyposażenie elektrycznechevron_right
- Zasilanie: akumulatory i akcesoriachevron_right
- Ładowarki i akcesoriachevron_right
- Kamery, FPV + akcesoriachevron_right
- Symulatory i osprzętchevron_right
- Napędy gumowechevron_right
-
Napędy elektrycznechevron_right
- Silniki elektrycznechevron_right
- Regulatory obrotówchevron_right
- Zestawy Combochevron_right
- Napędy tunelowechevron_right
- Śmigłachevron_right
- Kołpaki do śmigiełchevron_right
- Piasty
- Przekładniechevron_right
- Łożachevron_right
- Akcesoria
- Napędy spalinowechevron_right
- Akcesoria startowechevron_right
- Paliwa, oleje, smarychevron_right
-
Materiały i akcesoria do budowychevron_right
- EPP i pianki - płytychevron_right
- Drewno egzotyczne i pozostałechevron_right
- Fornir
- Balsachevron_right
- Sklejkichevron_right
- Formatki, płyty, itp ...chevron_right
- Tkaniny, maty, rękawy, etc...chevron_right
- Materiały do pokryćchevron_right
- Prętychevron_right
- Rurkichevron_right
- Kołkichevron_right
- Listwychevron_right
- Płaskownikichevron_right
- Drut mosiężny i miedziany
- Kątowniki - ceownikichevron_right
- Bowdeny + gniazda
- Snapy i przeguby
- Zawiasy, inne
- Dźwignie lotek i sterów
-
Śruby, nakrętki - łączeniachevron_right
- Śruby stalowe
- Śruby nierdzewne
- Śruby aluminiowe
- Śruby plastikowe
- Nakrętki, gniazda - stalowe
- Nakrętki nierdzewne
- Nakrętki, gniazda - aluminiowe
- Nakrętki mosiężne
- Nakrętki plastikowe
- Podkładki stalowe
- Podkładki nierdzewne
- Podkładki plastikowe i PTFE
- Podkładki gumowe
- Wkręty
- Kołki
- Tuleje
- Pierścienie
- Spinki
- Napinacze
- Nity
- Zawleczki
- Sprężyny
- Pozostałe
- Koła pasowe
- Łożyska
- Podwoziachevron_right
- Kołachevron_right
- Owiewki na koła
- Hamulce
- Gumy
- Piloci
- Kabiny, przrządy pokładowe, itp.
- Magnesy neodymowechevron_right
- Pneumatyka, hydraulika, itp.chevron_right
- Inne
-
Żywice, kleje, lakiery, taśmychevron_right
- Klejechevron_right
- Żywice modelarskiechevron_right
- Szpachlówki
- Nitrocellon
- Lakiery Spraychevron_right
- Podkłady
- Lakiery puszkachevron_right
- Rozpuszczalniki, rozcieńczalniki, itp..
- Farby akrylowechevron_right
- Plasti Dip chevron_right
- Silikony
- Wypełniacze do żywic
- Akcesoria lakiernicze
- Taśmy samoprzylepne
- Pozostałe
-
Narzędzia modelarskiechevron_right
- Pomiarowe
- Przyrządy do ustawień
- Wyważarki
- Lupy
- Wkrętaki
- Klucze
- Szczypce - cążki
- Skrawające
- Piłki i brzeszczoty
- Ścierne ( pilniki, ściernice....)
- Elektryczne
- Nożyki, nożyczki, dłuta ...chevron_right
- Żelazka do folii
- Lutowniczechevron_right
- Ściągacze
- Pincety, pęsety, itp.
- Wiertła, wiertarkichevron_right
- Narzynki - gwintowniki
- Rozwiertaki
- Pędzle i pędzelki
- Lakiernicze - Aerografy itp.chevron_right
- Oświetlenie
- Zaciskarki do konektorów
- Narzędzia pozostałe
- Plany modelarskie
- Gazety, książki i filmychevron_right
- Świece dymne, systemy, etc.chevron_right
- Butikchevron_right
- Zabawki
- Wyprzedaż
- Giełda modelarska - prywatne
Układ zasilania i rezerwowania odbiornika DLPH-1 umożliwia przełączanie zasilania z pary akumulatorów LiFe lub LiPo oraz komunikację pomiędzy dwoma odbiornikami Futaba S.BUS2. Zapewnia zasilanie do 18 serwomechanizmów dużej mocy (łącznie maks. 60A) oraz przełączanie pomiędzy odbiornikiem głównym i zapasowym Futaba S.BUS2 w przypadku utraty sygnału oraz umożliwia telemetryczne monitorowanie napięcia obu akumulatorów zasilających na wyświetlaczu nadajnik Futaba. DLPH-1 jest wyposażony w cztery nóżki z cichymi blokami, które ułatwiają montaż w modelu.
System zasilania
Do zasilania używana jest para (identycznych) akumulatorów 2S LiFe lub LiPo; DLPH-1 zapewnia równomierne rozładowanie obu - elektronika pokładowa jest zawsze zasilana z akumulatora o wyższym napięciu. Napięcie na wyjściach serw odpowiada napięciu akumulatorów mocy - tzn. przy zastosowaniu akumulatorów 2S LiPo konieczne jest zastosowanie serw wysokonapięciowych (HV), przy zasilaniu z pary akumulatorów LiFe możliwe jest również zastosowanie klasyczne serwa. DLPH-1 jest wyposażony w elektroniczny wyłącznik zasilania - można go wyłączyć i włączyć zewnętrznym wyłącznikiem mechanicznym (DLPH-1 pozostanie włączony nawet po odłączeniu zewnętrznego wyłącznika lub przerwaniu jego przewodów). DLPH-1 zasila również podłączone odbiorniki S.BUS2 (5 V).
Uwaga: Ze względu na elektroniczny przełącznik pomiędzy akumulatorami, a gniazdami wyjściowymi dla serw, przy stosowaniu serw naprzemiennych Hitec konieczne jest podłączenie absorbera prądu wstecznego PAD (min. 1 szt. na 8 serw).
System tworzenia kopii zapasowych odbiornika
Para odbiorników Futaba S.BUS2 jest podłączona do DLPH-1 przez porty S.BUS2 (nie muszą być tego samego typu); system zapasowy zapewnia przełączenie na odbiornik zapasowy w przypadku utraty sygnału z nadajnika przez odbiornik główny lub narażenia na silne zakłócenia. Gdy normalny zostanie przywrócony, przełącza się z powrotem na główny odbiornik. W przypadku stosowania nadajnika obsługującego funkcję dwóch odbiorników (podwójny odbiornik), odbiornik główny jest sparowany z nadajnikiem jako odbiornik 1, a odbiornik zapasowy jako odbiornik 2. W przypadku nadajnika, który nie obsługuje tej funkcji, główny Odbiornik jest sparowany z nadajnikiem jako pierwszy, a odbiornik zapasowy jako drugi.
Funkcje telemetryczne
DLPH-1 umożliwia podłączenie wszystkich czujników telemetrycznych Futaba przez port S.BUS2. Dodatkowo działa jako podwójne napięcie czujnik (domyślny adres startowy 6) umożliwiający monitorowanie napięcia obu akumulatorów mocy na wyświetlaczu przetwornika oraz sygnał ostrzegawczy niskiego napięcia.
Wejścia i wyjścia DLPH-1
DLPH-1 zapewnia zasilanie i połączenia dla serw i innych urządzeń, w tym żyroskopów, czujników telemetrycznych itp., dzięki czemu odbiorniki są podłączane tylko przez porty S.BUS2 - nie są do nich podłączone serwa ani inne urządzenia.
- Porty komunikacyjne S.BUS2 dla odbiorników (RX1, RX2): Para portów S.BUS2 do podłączenia głównego i zapasowego odbiornika. Napięcie na stykach (+) gniazd wynosi 5,0
- V. Wejście/wyjście Port S.BUS2 (SB2): Dla czujników telemetrycznych, żyroskopu S.BUS2 itp.
- Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy. Gniazda zasilające (BATT1/BATT2): Gniazda do podłączenia akumulatorów mocy ze złączami XT60.
- Gniazdo do wyłącznika zewnętrznego: Do specjalnego wyłącznika zewnętrznego.
- Port wyjściowy S.BUS (SB): Gniazdo do podłączenia serwera S.BUS. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy.
- Port wyjściowy S.BUS2 (SB2): Gniazdo do podłączenia serw. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy
- Gniazdo wyjściowe regulatora prędkości (CH3): Specjalne gniazdo kanału gazowego CH3 do podłączenia elektronicznego regulatora prędkości. Napięcie na styku (+) gniazda odpowiada napięciu akumulatorów mocy (w przypadku stosowania regulatora ze stabilizatorem mocy BEC konieczne jest odłączenie przewodu czerwonego (+) w przewodzie serwo zasilacza). regulator).
- 18 gniazd dla serw: Gniazda wyjściowe z sygnałem PWM dla klasycznych serw dla kanałów 1-18. Napięcie na stykach (+) gniazd odpowiada napięciu akumulatorów mocy.
W skład zestawu DLPH-1 wchodzą:
- Urządzenie zapasowe DLPH-1,
- wyłącznik zewnętrzny,
- 2 przewody połączeniowe do odbiorników,
- akcesoria montażowe.
*Postępuj zgodnie z załączoną instrukcją.