Hobbywing

HOBBYWING REG. OBROTÓW FLYFUN 120 - 6S - V5

HOBBYWING REG. OBROTÓW FLYFUN 120 - 6S - V5 Zobacz większe

HOBBYWING REG. OBROTÓW FLYFUN 120 - 6S - V5

12-5136

HOBBYWING

Dostępny

499,99 zł Brutto

Dostawa: 24h

Nowa generacja programowalnych regulatorów mikroprocesorowych do silników prądu przemiennego bez czujników („bezszczotkowe, bezczujnikowe”) do dużych modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych zasilanych akumulatorami Li-poly / Li-ion / Li-Fe. W porównaniu z poprzednimi generacjami sterowników FLYFUN, opcje programowania zostały rozszerzone o szereg funkcji, które sprawdziły się w topowych kontrolerach z serii Platinum. Konstrukcja regulatora uwzględnia wysoką obciążalność długoterminową i trwałość wymaganą w dużych modelach. Sterownik wyposażony jest w potężny impulsowy stabilizator mocy BEC z opcjonalnym napięciem wyjściowym zapewniającym zasilanie odbiornika oraz serwomechanizmów (normal i HV) z akumulatora zasilającego. Specjalna karta do programowania LED firmy Hobbywing, która jest dostarczana oddzielnie, służy do łatwej regulacji sterownika.

OPIS I FUNKCJE STEROWNIKA:

  • Kontroler wyposażony w wysokowydajny 32-bitowy mikroprocesor ARM M4 o częstotliwości taktowania do 72 MHz; jest kompatybilny z większością silników AC.
  • Nadaje się do większości samolotów z silnikami prądu przemiennego zasilanymi akumulatorami 3-6S LiPo / Li-ion / LiFe.
  • Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszający ryzyko utraty kontroli.
  • Technologia zoptymalizowanego sterowania DEO (Driving Efficiency Optimization) znacznie poprawia reakcję gazową i efektywność regulacji stopnia mocy, obniża temperaturę sterownika.
  • Potężny stabilizator impulsowy dostarczający napięcie wyjściowe BEC z regulacją na 5,2, 6,0 lub 7,4 V. BEC jest oddzielony od innych obwodów sterownika, może zachować prawidłowe działanie nawet podczas wypalania płyty zasilającej tranzystorami MOSFET sterownika.
  • Tryby startu Normalny / Miękki / Bardzo miękki są odpowiednie dla zwykłych samolotów śmigłowych, a także modeli z napędem turbinowym.
  • Łatwe programowanie i ustawianie za pomocą nadajnika lub karty programującej LED Hobbywing.
  • Specjalny kabel programujący do podłączenia sterownika do karty programującej LED umożliwia użytkownikowi programowanie sterownika w dowolnym czasie i miejscu (szczegóły w instrukcji obsługi karty programującej LED Hobbywing).
  • Tryby hamulca normalnego / proporcjonalnego / cofania (szczególnie tryb cofania) mogą skutecznie skrócić zasięg po lądowaniu.
  • Szereg funkcji zabezpieczeniowych: zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne sterownika, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem zasilającym oraz zabezpieczenie przed utratą sygnału sterującego skutecznie wydłuża żywotność regulatora.
  • Kalibracja zakresu gazu dla idealnego dopasowania do sygnału sterującego z zestawu RC.

PROGRAMOWALNE FUNKCJE:

  • Typ hamulca: hamulec wyłączony, hamulec normalny (z 7-stopniową regulacją intensywności hamowania), hamulec proporcjonalny (sterowany przepustnicą: 0-20% wychylenia pedału gazu odpowiada 100-0% hamowania, 20-100% wychylenia steru odpowiada 0-100 % throttle), rewers (umożliwia włączenie rewersu pracy silnika innym kanałem z włącznikiem).
  • Siła hamowania: Intensywność hamowania można regulować od poziomu 1 do poziomu 7 dla trybu „normalnego hamowania”.
  • Metoda wyłączania silnika: Miękkie wyłączanie: Sterownik stopniowo zmniejsza moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund od aktywacji zabezpieczenia napięciowego. Twarde wyłączenie: silnik wyłącza się natychmiast.
  • Liczba ogniw LiPo: Zalecamy ręczne ustawienie 100% niezawodnej funkcji ochrony napięcia. Sterownik automatycznie oblicza liczbę ogniw podłączonego akumulatora zgodnie z zasadą „3,7 V na ogniwo”, jeśli wybrano automatyczne wykrywanie.
  • Ochrona napięciowa: Poziom progowy ochrony napięciowej jest regulowany w zakresie 2,8-3,8 V / ogniwo; zabezpieczenie można również całkowicie wyłączyć.
  • Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora zasilania można regulować na 5,2 V, 6,0 V lub 7,4 V.
  • Rozruch: Normalny rozruch (natychmiastowy rozruch), Łagodny rozruch (powolny rozruch dla silników z dużymi śmigłami, skrzynią biegów lub mniejszymi dmuchawami), Bardzo miękki rozruch (z bardzo wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, skrzynią biegów lub dmuchawami od 90 mm).
  • Czas: regulowany w zakresie 0-30 °.
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara / przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
  • Wolnobieg DEO: Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć; może skutkować lepszą liniowością lub płynniejszą reakcją na gaz.

FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA:

  • Ochrona przed uruchomieniem: Regulator mierzy prędkość obrotową silnika podczas rozruchu. Jeśli prędkość przestaje rosnąć lub jej wzrost nie jest stabilny, sterownik ocenia to jako nieprawidłowy start. Jeśli przepustnica jest w tym momencie mniejsza niż 15%, sterownik automatycznie spróbuje ponownie uruchomić silnik; jeśli przepustnica jest większa niż 15%, należy pociągnąć ją do końca, aby ponownie uruchomić silnik.
  • Zabezpieczenie termiczne sterownika: Silnik "utyka", jeśli temperatura sterownika przekroczy 110 ° C, co oznacza, że ​​zadziałało zabezpieczenie termiczne. Jeśli w tym momencie pociągniesz dźwignię gazu poniżej 60%, "przeciągnięcie" zniknie, a regulator dostarczy moc odpowiadającą położeniu przepustnicy. Jeśli przesuniesz przepustnicę powyżej 60%, „przeciągnięcie” pojawi się ponownie. Temperatura sterownika podczas rozruchu nie może przekraczać 70 ° C, w przeciwnym razie nie będzie możliwe uruchomienie silnika.
  • Zabezpieczenie przed utratą sygnału gazowego: Sterownik wyłącza silnik natychmiast, jeśli brak sygnału przez 0,25 s, aby zapobiec jeszcze większym uszkodzeniom i zagrożeniom wynikającym z szybko obracającego się wirnika lub śmigła. Po odebraniu normalnego sygnału regulator powraca do normalnej pracy.
  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem: Sterownik wyłącza silnik lub uruchamia się ponownie automatycznie, gdy jego obciążenie nagle wzrośnie do bardzo wysokiej wartości.
  • Zabezpieczenie nadprądowe: regulator natychmiast wyłącza silnik, jeśli szczytowy pobór prądu przekroczy maksymalną dopuszczalną wartość; następnie wznawia normalną pracę. Jeśli pobór prądu nadal przekracza maksymalną dopuszczalną wartość, silnik jest całkowicie wyłączany.

Wskazówka: Przy pierwszym włączeniu regulatora należy najpierw skalibrować zakres gazu zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można wykorzystać sterownik i ustawić inne parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej LED.

Dane techniczne:

  • dla modeli: samolotu, helikoptera
  • Prąd stały [A]: 120
  • Maks. prąd szczytowy (chwilowy) [A]: 150
  • ilość ogniw LiXX: 3 - 6
  • Napięcie BEC [V]: 5,2 - 7,4
  • Prąd BEC [A]: 8
  • Długość [mm]: 77,2
  • Szerokość [mm]: 34,6
  • Wysokość [mm]: 19.2
  • Waga [g]: 93
  • Hamulec: Tak
  • Programowalne: Tak

14 innych produktów w tej samej kategorii: